معرفي اولين سري از بازي هاي Xbox One در E3 2013 توسط مايکروسافت

امشب برای مایکروسافت یک شب مهم است. شبی که چند بازی جدید را برای نسل بعدی کنسول بازی خود، ایکس باکس وان رونمایی کرده و از این طریق قابلیت‌های گرافیکی و پردازشی و نیز جاذبه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را به هواداران خود گوش‌زد می‌کند. در ادامه نگاهی اجمالی به اولین بازی‌های نسل بعدی ایکس‌باکس که در شروع نمایشگاه E3 رونمایی شده‌اند می‌اندازیم.

برخی از بازی‌های رونمایی شده به صورت اختصاصی برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد. بازی معروف و پرطرفدار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یکی از این عناوین جنجالی است.

در نسخه‌ی جدید بازی متال گیر، با یک محیط باز روبرو می‌شویم و این بار هم صحنه‌های عجیب و غریب زیادی در بازی وجود دارد که با توجه به گرافیک بازی بسیار جذاب است. صحنه‌هایی که در نشست مایکروسافت نمایش داده شده، پر از جزئیات گرافیکی هستند.

در صداگذاری سالید اسنیک معروف یک تغییر اساسی صورت گرفته است چرا که صدای Kiefer Sutherland برای این مهم انتخاب شده است.

به عکس‌های این بازی توجه فرمائید:

دومین عنوان انحصاری ایکس باکس وان، Ryse: Son of Rome است. بازی جذابی که قبلاً در نمایشگاه E3 2011 از آن رونمایی شده بود و به دست کمپانی Crytek سازنده‌ی بازی بی‌نظیر کرایسیس ساخته شده است. البته در مورد استفاده از کینکت در این بازی هم قول‌هایی داده شده بود. Ryse ساختاری شبیه به بازی Batman: Arkham Asyulm دارد و مبارزاتی از فاصله‌ی نزدیک در آن بسیار است.

عکس‌هایی از این بازی:

اما دوستداران بازی‌های مبارزه‌ای هم خوشحال باشند چرا که نسخه‌ی بعدی مبارزات خیابانی یا Street Fighter IV هم به زودی عرضه می‌شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*