جک هدفون از گلکسی A8s سامسونگ حذف می‌شود

آیا جک هدفون از گلکسی A8s سامسونگ حذف می‌شود؟

یک گزارش جدید نشان می‌دهد جک 3.5 میلی‌متری هدفون از گوشی گلکسی A8s سامسونگ حذف خواهد شد. Samsung Galaxy A8s یک گوشی میان‌رده با طراحی جذاب و قیمتی مناسب خواهد بود که به زودی معرفی می‌شود.

گلکسی A8s سامسونگ ، یک گوشی هوشمند بسیار مهم برای کمپانی سامسونگ خواهد بود. نه تنها این دیوایس، خانواده‌ی گلکسی ای سامسونگ را گسترش می‌بخشد، بلکه نخستین گوشی مجهز به یک نمایشگر جدید با یک حفره بر روی آن است. بر اساس جزئیات به دست آمده، به نظر می‌رسد این تغییر جلوی نزول مشتریان سامسونگ را خواهد گرفت.

گرچه هنوز تایید نشده، اما گزارش شده است که احتمال دارد جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشی گلکسی A8s سامسونگ وجود نداشته باشد. اگر این واقعیت داشته باشد، ای 8 اس، نخستین گوشی سامسونگ در آینده خواهد بود که فاقد این جک خواهد بود. علاوه بر این، راه را برای حذف آن در دیگر گوشی‌های سامسونگ نیز هموار خواهد کرد. یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های سال 2018 که گفته می‌شود فاقد این جک است، گلکسی اس 10 خواهد بود. با این حال این جک در گوشی گلکسی نوت 10 نیز حذف خواهد شد.

مشخصات گلکسی A8s سامسونگ

در حالی که احتمال حذف جک 3.5 میلی‌متری از گلکسی A8s سامسونگ در آینده وجود دارد، اما سامسونگ هیچ جزئیاتی از این گوشی را تایید نکرده است. یک افشاگری به تازگی صورت گرفته که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام قدرت می‌گیرد. این تراشه از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی ای 8 اس سامسونگ اواخر دسامبر (اوایل دی) معرفی شده و اوایل سال 2019 میلادی روانه‌ی بازار شود. این گوشی در ابتدا منحصر به چین خواهد بود، اما با توجه به طراحی جذابی که دارد، می‌توانیم انتظار عرضه جهانی پس از وقفه‌ای کوتاه را از آن داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عکس محتوا چه قدر بار هنری زیادی داره! عجب عکسی ادیت کرده!!!

    با سپاس

  2. خیلی ها حذف کردنو نتیجه بهتری گرفتن

  3. حذف بشه بهتره به نظرم