گوشی منعطف اوپو در راه است

گوشی منعطف اوپو فروردین سال آینده معرفی می‌شود؟

احتمالا گوشی منعطف اوپو در فروردین سال آینده، در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی می‌شود. این خبری است که می‌توان از حرف‌های یکی از مدیران کمپانی Oppo تفسیر کرد.

گوشی های انعطاف پذیر در راه هستند و به نظر می‌رسد یک گوشی ساز چینی، اوپو، نیز در حال کار بر روی توسعه این دسته از دیوایس‌ها است. اوپو به سایت‌های خبری مختلفی اعلام کرده که قرار است درباره گوشی منعطف خود، در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در سال آینده، صحبت‌هایی را ارائه کند. Chuck Wang، مدیر محصول این شرکت اینچنین گفته است:

ما می‌دانیم که سامسونگ و سونی در حال کار بر روی یک گوشی منعطف هستند. شما می‌توانید خبرهای بیشتری از اوپو در این مورد را در MWC بشنوید.

مشخص نیست منظور دقیق Wang از این حرف چه بوده است، اما ما می‌دانیم که اوپو مدت‌هاست به گوشی های انعطاف پذیر علاقه‌مند است. این شرکت طی سالیان اخیر، تعدادی حق اختراع مربوط به طراحی دیوایس‌های منعطف را به نام خود ثبت کرده است که شامل یک دیوایس تاشو رو به بیرون و تغییر حالت آن در دو اندازه‌ی مختلف است. یک سایت خبری دیگر، اینچنین حرف Wang را تفسیر می‌کند که گوشی منعطف اوپو برای رونمایی در نمایشگاه MWC آماده می‌شود، اما روشن نیست که چقد این موضوع صحت داشته باشد. ما باز هم با اوپو در ارتباط خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری را به دست بیاوریم.

جزئیاتی از گوشی منعطف اوپو در دست نیست

اگر این شرکت آماده‌ی عرضه‌ی یک گوشی تاشو باشد، به معدود شرکت‌های گوشی‌سازی می‌پیوندد که به دنبال دستیابی به این مهم در دنیای موبایل‌ها هستند. سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود، برای نخستین بار از یک گوشی خمیده پیش‌نمایشی را ارائه کرد که به نمایشگری با نام Infinity Flex مجهز است؛ گرچه این گوشی در بهار پیش رو عرضه خواه شد. گزارش‌هایی دیگر نشان می‌دهند که هواوی نیز در حال کار بر روی یک گوشی انعطاف پذیر است و دو شرکت چینی لنوو و شیائومی نیز در حال کار بر روی نسخه‌های پیش تولیدی دیوایس منعطف خود هستند. گوگل نیز با اعلام آمادگی خود برای پشتیبانی از تغییر نمایشگرها، به این موج پیوسته است.

فرقی نمی‌کند که تلفن های هوشمند منعطف به طراحی اصلی محصولات در آینده تبدیل خواهند شد، یا تنها طرحی گذرا هستند؛ اما این خبر خوبی برای طرفداران شرکت چینی اوپو است که آن‌ها نیز همواره در تلاش برای هم سو کردن خود با ترندهای بازار موبایل هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا ایقدر طولانی

  2. تا فروردین ۹۸ کی مردس کی زنده

  3. چرا انقد برنامه ریزی دراز مدت میکنن؟ خب بازه زمانی کوتاه تر بدید