نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت معرفی شد

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت (Nissan Maxima 2019) با امکانات و ظاهر جدید در نمایشگاه خودرو لس‌ آنجلس 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های ایمنی خودرو جدید شرکت نیسان آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان، ماکسیما جدید را با تغییرات ظاهری به همراه امکانات و تجهیزات ایمنی پیشرفته در نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس 2018 معرفی کرد. معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی نیسان در آمریکای شمالی در خصوص محصول جدید این شرکت گفت بدون شک ماکسیما در چهار دهه گذشته به عنوان با سابقه‌ترین محصول نیسان شناخته می‌شود و با داشتن عملکرد، کیفیت و استایل جذاب، جزو مهم‌ترین محصولات شرکت نیسان به شمار می‌رود. نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت در پنج تیپ مختلف شامل S ، SV ، SL ، SR و پلاتینیوم روانه بازار می‌شود.

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

ظاهر نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

ظاهر بیرونی خودرو

شاید در نگاه اول، محصول جدید نیسان نسبت به مدل‌های قبلی با تغییرات زیادی همراه نباشد، اما اگر کمی دقیق‌تر به جلوی خودرو نگاه کنیم متوجه می‌شویم که سپر جدید به همراه دو چراغ مه‌شکن کوچک با قاب مشکی رنگ به این خودرو لوکس اضافه شده است. طراحان با استفاده از LED، گرافیک داخلی پیچیده‌تری را در چراغ‌های جلو به وجود آورده‌اند. برای عقب خودرو نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت نیز تغییراتی در نظر گرفته‌ شده و چراغ‌های عقب نسبت به مدل‌های پیشین به‌روز‌تر شده است. سپر عقب این خودرو به چهار سراگزوز جدید مجهز شده که نمای این خودرو را بیش از پیش اسپورت نشان می‌دهد. نسخه اسپورت‌تر ماکسیما با نام SR به اسپویلر ظریفی مجهز خواهد بود. از طرفی تمامی نسخه‌های این خودرو با رینگ‌های جدیدی به فروش می‌رسند، اما نسخه پلاتینیوم از رینگ‌های 19 اینچی خاصی به نام هایپر سیلور بهره می‌برد. مشتریان برای خرید این خوردو می‌توانند رنگ جدیدی به نام غروب خورشید را نیز انتخاب کنند.

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

ظاهر داخلی خودرو

طراحان شرکت نیسان برای بخش داخلی خودرو نیز تغییراتی را در نظر گرفته‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پوشش سقف جدید، متریال بهتر صندلی‌ها با دوخت متفاوت، بلندگوهای جدید در ستون‌های A و صفحه آمپر جدید اشاره کرد. این تغییرات برای نسخه‌های مختلف این خودرو متفاوت است. برای مثال تمامی نسخه‌های این خودرو به غیر از مدل S، از رادیوی ماهواره‌ای و ناوبری مخصوص شرکت نیسان بهره می‌برند. از سویی مشتریان برای خرید مدل‌های SR و پلاتینیوم می‌توانند پکیج Reserve را سفارش دهند که تغییرات جدیدی نظیر طرح و تریم متفاوتی در صندلی‌ها و پوشش جدید سقف و ستون‌ها را شامل می‌شود.

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

امکانات ایمنی

شرکت نیسان برای نخستین بار پکیج سپر ایمنی (Safety Shield) را در خودرو ماکسیما قرار می‌دهد. این پکیج از سیستم‌هایی نظیر هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و ترمز اتوماتیک عقب، هشدار ترافیک عقب و ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده بهره می‌برد. نسخه پلاتینیوم نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت به صورت استاندارد از پکیچ سپر ایمنی برخوردار است، اما برای سفارش این پکیج ایمنی در سایر نسخه‌ها، باید هزینه اضافه‌تری را پرداخت کنید.

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

مشخصات فنی و قیمت

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت مانند نسخه‌های پیشین به موتور 3.5 لیتر V6 با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن‌متر مجهز است. قدرت تولید شد از موتور توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شرکت نیسان قصد دارد تا ماه آینده پذیرش سفارش این محصول را شروع کند و در اواسط ماه دسامبر نیز این خودرو در نمایندگی‌های فروش قرار خواهد گرفت. تاکنون شرکت نیسان قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود با مقداری افزایش قیمت همراه باشد و با قیمت پایه 33 هزار و 420 دلار به فروش برسد.

عکس های نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. داماد ما مقیم سوئده ، تعمیرکار پکیجه ، برجی ۱۲هزار دلار بهش میدن یعنی با حقوق ۳ ماهش این ماکسیمارو میخره
    کشوری که نه نفت داره نه گاز نه هیچی ، حالا ما باید ده سال کارکنیم ی پراید بخریم که تا پولمونو جمع کنیم ،قیمت پراید شده ۳ برابر ، لطفا چاپ کنید دارم دق میکتم

  2. وای چرا من ایقدر اینو دوست دارم

  3. ماشین های 2019 چرا اینقدر خرکی هستن

  4. طراحی های یکنواخت و تکراری…خیلی دیگ خسته کنندس یه تنوع بدن

  5. بله بعد از اینا چیش به ما میرسه؟ لیس زدن عکساش

  6. قرمزش چه دلرباس..خیلی خوشم اومد

  7. خدایی ماشینا اینارو ببین بعد مال ما…

  8. ای بابا این پستا هم جز افسردگی چیزی برا ما نداره

  9. بهشت کجاست؟ دقیقا تو همین ماشین