محصولات مایکروسافت

کدام محصولات مایکروسافت در سال 2019 عرضه می‌شوند؟

آیا شما هم کنجکاو هستید تا با محصولات مایکروسافت در سال 2019 زودتر از موعود آشنا شوید؟ یک افشاگر نام تمامی دیوایس های خانواده سرفیس مایکروسافت که طی یکی دو سال آینده معرفی می‌شوند را افشا کرده است.

اگر کنجکاو هستید که سال آینده مایکروسافت چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد، ما خبرهای خوبی برای شما داریم؛ نقشه‌ی راه این شرکت و محصولات مایکروسافت در سال آینده هم اکنون به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد تبلت مجهز به نمایشگر دوگانه مایکروسافت به زودی در معرض دید همگان قرار گیرد، اما این لیست شامل محصولات دیگری نیز هست.

منبع این اطلاعات، Brad Sams، یک نویسنده‌ی مشهور است که جزئیات قابل اطمینانی از محصولات مایکروسافت در آینده را افشا کرده است. وی همچنین کتابی را به نام “Beneath the Surface” منتشر کرده است که تاریخچه‌ی گذشته و همچنین آینده‌ی محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت را شامل می‌شود.

به نقل از Sams، مایکروسافت محصولات زیر را می‌خواهد بین سال‌های 2019 تا 2020 عرضه کند:

محصولات مایکروسافت برای سال 2019 تا 2020

  • Surface Ambient Computing Device – بهار سال 2019
  • یک سرفیس پرو جدید با درگاه USB-C و حاشیه‌های باریک نمایشگر – سه ماهه چهارم سال 2019
  • سرفیس لپ تاپ با پردازنده‌ی AMD – سه ماهه چهارم سال 2019
  • تبلت منعطف Andromeda با نمایشگر دوگانه و پشتیبانی از اتصال LTE – نیمه‌ی دوم سال 2019
  • سرفیس بوک جدید – سه ماهه اول سال 2020
  • سرفیس مانیتور/استودیو – سال 2020

در لیست فوق، محصولات جذابی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال می‌توان به نسل جدید سرفیس بوک اشاره کرد که چند سال از عرضه آن می‌گذرد. علاوه بر این، مایکروسافت به دنبال رونمایی از یک سرفیس لپ تاپ جدید با تراشه‌ی AMD در زیر قاب آن است که می‌تواند وابستگی‌های این شرکت به اینتل را کاهش دهد. همانطور که پیشتر گفتیم، تبلت خمیده‌ی Andromeda نیز در این لیست به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد اواخر سال 2019 به عرضه برسد. در حالی که اندرومدا محصول متفاوتی است، ما می‌توانیم بگوییم که مایکروسافت از آن برای رقابت با دیوایس‌های انعطاف پذیر دیگر شرکت‌ها نظیر سامسونگ، ال جی، اوپو و هواوی استفاده خواهد کرد.

سرفیس پرو بعدی با درگاه USB-C روانه‌ی بازار خواهد شد. در انتها نیز باید به یک سرفیس مانیتور یا سرفیس استودیو برای حرفه‌ای‌ها با قابلیت ارتقا حافظه یا حتی پردازنده اشاره کرد که سال 2020 به فروش خواهد رسید.