نقاشی های خیابانی جالب و دیدنی یک هنرمند اسپانیایی

نقاشی های دیواری هنری تازه و جدید نیست بلکه این سبک از نقاشی همواره در میان تمدن های مختلف تاریخ بشری قابل مشاهده و روئیت بوده است ، سبکی که فقط شیوه های اجرای آن به گونه ای متفاوت و مختلف به اجرا درآمده که جدای از ساختار آن ، ماهیت آنها با کتیبه های برجای مانده از گذشتگان معنا و مفهومی یکسان و گاهی همانند دارد.

در این میان و در عصر حاضر هنرمندان زیادی هستند که در طراحی و نقاشی های دیواری و یا خیابانی آن هم دلیل خلق آثار شگفت انگیز و تاثیر گذار طرفداران و گاهی نامی ماندگار برای خود دست و پا کرده اند.

«پجاک» (pejac) نام مستعار یک هنرمند اسپانیایی است که مدتهاست روی دیوار نقاشی می کند. این هنرمند از زمانی که با معلم نقاشی خود درباره هنر به مشکل خورد تصمیم گرفت به هنر خیابانی مشغول شود تا مردمی که نمی توانند به موزه بروند هم از زیبایی هنر لذت ببرند. نقاشی های پجاک فقط به کشور خودش محدود نمی شود. دیوارهای پاریس، استانبول، میلان و لندن نیز شاهد هنرنمایی های این هنرمند خوش ذوق هستند.

Street-Art-by-Pejac-8 Street-Art-by-Pejac-11 spanish-street-art-pejac-116 spanish-street-art-pejac-1111 Street-Art-by-Pejac-7 spanish-street-art-pejac-115 spanish-street-art-pejac-114 spanish-street-art-pejac-110 Escif-11 spanish-street-art-pejac-102 spanish-street-art-pejac-107 Escif-10 Escif-9 Escif-8 Escif-4 Escif-6 Escif-7 Street-Art-in-Istanbul-6 Escif-2 Escif-3 Street-Art-in-Istanbul-3 Street-Art-in-Istanbul-4 Street-Art-in-Istanbul-5 Street-Art-in-Istanbul-1 Street-Art-by-Pejac-13

منبع:boredpanda      ترجمه: gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خلاقیت به این میگن….مطلب جالبی بود