فروش ال جی وی 30 پلاس

آغاز فروش ال جی وی 30 پلاس با قیمتی استثنایی در وال مارت

فروش ال جی وی 30 پلاس (+LG V30) با تخفیفی فوق‌العاده در فروشگاه وال مارت آغاز شد. اکنون می‌توان با پرداخت هزینه یک میان‌رده معمولی سامسونگ، یک پرچمدار بسیار قدرتمند و فوق‌العاده ال جی را خریداری کرد.

ال جی وی 30 هم‌اکنون یکی از بهترین فبلت‌های بازار شناخته می‌شود. این گوشی دارای طراحی ظریفی بوده و به نمایشگر و دوربینی بسیار باکیفیت در کنار سخت افزاری توانمند مجهز شده است. بر اساس بررسی‌های برخی وب سایت‌های تخصصی، ال جی وی 30 بهترین تجربه کار با نمایشگر لمسی بر روی دستگاه‌های اندرویدی را ارائه می‌کند. اگر تاکنون موفق به خرید این گوشی نشده‌اید، اکنون فروش ال جی وی 30 پلاس با قیمتی استثنایی شروع شده است.

یکی از منحصربه‌فرد‌ترین ویژگی‌های این گوشی، ارائه قابلیت تنظیم دستی پیکربندی در بخش فیلم برداری است. مجموعه‌ای از افکت‌ها و ابزارهای انحصاری ال جی به منظور فیلم برداری حرفه‌ای بر روی این گوشی وجود داشته و کنترل کاملی بر روی تنظیمات میکروفون، بزرگنمایی و فوکوس در اختیار کاربر قرار داده شده است.

فروش ال جی وی 30 پلاس

فروش ال جی وی 30 پلاس به قیمت 400 دلار!

متاسفانه این گوشی آن طور که باید مورد استقبال قرار نگرفت و زیر سایه تبلیغات پرچمداران گوشی‌سازان دیگر تقریبا مخفی ماند. به همین دلیل قیمت فروش آن کاهش پیدا کرده است. اکنون حتی مدل ارتقا یافته این گوشی یعنی ال جی وی 30 پلاس، که از نظر حافظه در وضعیت بهتری نسبت به مدل پایه قرار دارد، در فروشگاه‌های آنلاین به قیمت 500 دلار یافت می‌شود.

برای کاربرانی که تصور می‌کنند این قیمت نیز بالا است، وال مارت اکنون پیشنهاد بسیار خوبی دارد. این فروشگاه تصمیم گرفته با آتش زدن به مال خود، گوشی ال جی وی 30 پلاس را به قیمت 400 دلار به فروش برساند! با پرداخت این مبلغ خواهید توانست به یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835، دارای 4 گیگابایت رم و دارای 128 گیگابایت ظرفیت داخلی دست پیدا کنید. ال جی وی 30 (پلاس) از نظر کیفیت نمایشگر جزو بهترین‌ها بوده و دوربین دوگانه‌ی دارای سنسور ثانویه از نوع سوپر واید آن، امکان عکاسی زاویه باز از مناظر طبیعی را به بهترین وجه ممکن فراهم می‌کند. پس اگر امکان خرید از فروشگاه وال مارت برایتان مقدور است، در خرید ال جی وی 30 پلاس شک نکنید!