گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف

گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف مشتریان بالای ۴۰ سال را هدف خواهد گرفت!

در گزارش تازه‌ای که از کره جنوبی بیرون آمده، گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف (Samsung Galaxy F) محصولی با عرضه محدود توصیف شده است که خریداران هدف آن، افراد ۴۰ تا ۵۰ ساله خواهند بود.

هر چند که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، سامسونگ همچنان حرف اول را در مقیاس جهانی می‌زند؛ اما حقیقت غیر قابل انکار، کاهش فروش محصولات این کمپانی به دلیل قدرت گرفتن رقبای چینی در چند سال گذشته است. در چنین شرایطی، شاید گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف و اعضای خانواده گلکسی اس 10 بتوانند نقش فرشته نجات را برای کره‌ای‌ها ایفا کنند. به تازگی پایگاه خبری The Bell در کره جنوبی، با انتشار گزارشی به استراتژی کمپانی سازنده در قبال این محصولات رده‌بالا پرداخته است.

در خصوص گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف ادعای تولید یک میلیون واحدی آن مطرح می‌شود. به عبارتی این دستگاه انعطاف‌پذیر، یک محصول با عرضه محدود خواهد بود که سامسونگ امیدوار است به واسطه‌ی آن، جایگاه پیشین خود به عنوان سردمدار ابداعات در صنعت موبایل را بازیابد و تصویر درخشان‌تری از خود ارائه دهد.

گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف

یک موضوع جالب نیز در این گزارش به چشم می‌خورد؛ اینکه کمپانی کره‌ای برای فروش گوشی های گلکسی اف، افرادی که در دهه پنجم زندگی خود به سر می‌برند را نشانه گرفته است؛ احتمالا به دلیل تمکن مالی این گروه سنی و اینکه شاید افراد جوان‌تر، از بودجه کافی برای خریداری چنین گوشی گران‌قیمتی برخوردار نباشند.

اما در مورد سری گلکسی S10، به تولید ۱۰ میلیون واحدی آن‌ها اشاره شده است. همچنین با توجه به نزدیک بودن ماه مارس که به عنوان موعد رونمایی از این محصولات یاد می‌شود، سامسونگ تولید انبوه سه عضو این خانواده را در دستور کار قرار داده است تا در زمان مقرر، موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضای بازار را در اختیار داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. میخوام ۵۰ ساله ها صدسال استفاده نکن…جوونا برا این چیزا ذوق دارن تف ب این زندگی

  2. حداقل پوستر تبلیغشو عوض کنن چیه

  3. اینم محودیدت داره حتما