نسخه اندرویدی واتس اپ برای تبلت

نسخه اندرویدی واتس اپ برای تبلت منتشر شد

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان که برای گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد، واتس اپ نام دارد. نسخه اندرویدی واتس اپ برای تبلت نیز به زودی منتشر می‌شود.

تاکنون این پیام رسان به صورت رسمی برای تبلت‌های اندرویدی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که نسخه اندرویدی آن برای تبلت در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود. با توجه به گزارش‌های جدید، در حال حاضر نسخه بتا پیام رسان Whatsapp جهت دانلود در گوگل پلی استور قرار دارد، البته در صورتی که شما قصد تست کردن این نسخه را داشته باشید. از آنجایی که نسخه بتا برای تبلت منتشر شده است، شما متوجه خواهید شد که تعداد محدودی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها ارائه شده‌اند که در فرآیند توسعه اضافه خواهند شد.

نسخه اندرویدی واتس اپ برای تبلت

شما برای اجرای برنامه نیاز به یک تبلت دارید که از سیم کارت پشتیبانی کند، زیرا پیام رسان فقط از طریق وای فای عمل نمی‌کند. در صورتی که شما تمام شرایط را بدانید و با این‌حال تصمیم به داشتن نسخه اندرویدی واتس اپ برای تبلت داشته باشید، می‌توانید آن را از گوگل پلی استور دریافت کنید.

شما نیازمند داشتن یک حساب کاربری دیگر در واتس اپ هستید، زیرا نسخه بتا اجازه نمی‌دهد که شما بتوانید حساب کاربری تبلت را به حساب کاربری گوشی هوشمند خود متصل کنید؛ به عبارت دیگر شما نمی‌توانید بر روی گوشی و تبلت از یک حساب کاربری مشترک Whatsapp استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همچین چیزی اشتباهه چون من واتساپم رو تبلتم نصبه

  2. ینی تا الان واتس اپب با تبلت نمیشد نصب کنیم ؟؟؟