سایز نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

سایز نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ مشخص شد

«ایوان بلس» با انتشار تصاویری در حساب توییتر خود، به افشاگری درباره سایز نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Galaxy S10) و دو عضو دیگر این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 پلاس و لایت پرداخت.

مدل لایت که کوچکتر و ارزان‌تر از دو مدل دیگر خواهد بود، در این رندرها با صفحه نمایشی 5.8 اینچی به تصویر کشیده شده است. یک حفره کوچک را نیز در وسط بخش فوقانی نمایشگر آن می‌توان دید که قاعدتا دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. نمایشگر گلکسی اس ۱۰ معمولی نیز با طراحی مشابه توصیف شده است، با این تفاوت که سایز 6.1 اینچی دارد.

سایز صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

تفاوت برادر بزرگتر خانواده اما تنها در ابعاد خلاصه نمی‌شود؛ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس علاوه بر سایز 6.4 اینچی، دو حفره در قسمت فوقانی خواهد داشت تا بتواند از دوربین سلفی دوگانه دستگاه میزبانی کند.

البته این رندرها بر اساس گمانه‌زنی و اطلاعات نصفه و نیمه‌ی موجود خلق شده‌اند؛ بنابراین جا دارد که با شک و تردید به آن‌ها بنگریم. از طرفی نباید فراموش کرد که این تصاویر توسط منبعی قابل اعتماد منتشر شده‌اند و از قضا، مورد تایید یک افشاگر سرشناس دیگر (با نام کاربری Ice Universe) نیز هستند. او با درج پاسخی زیر این پست ایوان بلس، بر درست بودن سایز صفحه نمایش سری گلکسی S10 صحه گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوووف ۶.۴ اینچ؟ یهو بگو سینما خانگیه دیگ

  2. اگ راس میگید رو کیفیت و عملکرد گوشی مانور بدید نه سایز صفحه

  3. مسخره ها الکی هی فقط گوشیو گنده میکن