سامسونگ Galaxy A8s

گالری عکس و ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ Galaxy A8s

بعد از معرفی و بررسی قابلیت‌های مهم سامسونگ Galaxy A8s ، حالا گالری عکس و ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی جدید را آماده کرده‌ایم که در ادامه از شما دعوت به تماشای آن می‌کنیم.

بعد از تبلیغ‌های فراوان، گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A8s با دوربین سلفی درون صفحه‌ای سرانجام توسط کره‌ای‌ها رونمایی شد. مهم‌ترین مشخصه این تلفن هوشمند، ایجاد یک برش در صفحه نمایش و تعبیه دوربین سلفی در داخل آن است؛ طراحی جدیدی که سامسونگ تلاش دارد آن را با گوشی های ناچ استایل جایگزین کند.

عرض دوربین سلفی در این گوشی، 6.7 میلی‌متر بوده و سازندگان از حسگری 24 مگاپیکسلی برای ثبت نصاویر در آن استفاده کرده‌اند. بر خلاف محصولات رده بالای سری گلکسی A، موبایل پیش رو به نمایشگر IPS LCD تجهیز شده و خبری از نمایشگرهای آمولد یا سوپر آمولد نیست.

سامسونگ Galaxy A8s

گلکسی ای 8 اس از طراحی ساندویچی بهره می‌برد؛ به این معنی که در ساخت آن از شیشه در هر دو بخش پشتی و جلویی استفاده شده است و فریمی آلومینیومی، پنل‌ها را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. اینجا خبری از اسکنر اثر انگشت کناری یا زیر نمایشگر نیست و کاربران می‌توانند از حسگرهای پشتی مرسوم برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کنند.

سامسونگ Galaxy A8s

برای ثبت تصاویر، دوربینی سه گانه با سنسورهای 24، 10 و 5 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود. این دوربین به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کنید.

از مهم‌ترین مشخصه‌های سخت افزاری سامسونگ Galaxy A8s هم می‌توان به تراشه اسنپدراگون 710، 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 یا 8 گیگابایت رم و باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

سامسونگ Galaxy A8s

هنوز زمان عرضه و قیمت گلکسی ای 8 اس اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک به این اسمارت فون را تماشا کنید.

گالری عکس سامسونگ Galaxy A8s

ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ Galaxy A8s

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خیلی قشنگ و خاصه
    از همه مهمتر اولینه تو این زمینه

  2. ولی باحاله خوشم اومد از طراحیش

  3. اگ اسمشو نزده بود فک میکردم هواویه خیلی شباهت داره

  4. پشتش شبیه بقیه شونه