ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن

ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن با دو نمایشگر سوپر آمولد معرفی شد

ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن (Vivo NEX Dual Display Edition) با دو نمایشگر سوپر آمولد و 10 گیگابایت رم معرفی شد. برای آشنایی با امکانات، قیمت و مشخصات نسل جدید گوشی ویوو نکس همراه گجت نیوز باشید.

بعد از عرضه موفق گوشی محبوب و قدرتمند “Vivo NEX”، حالا مدیران نسل جدید این موبایل را با نام ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن پیش روی علاقه‌مندان قرار داده‌اند. دستگاه پیش رو که برخی از آن با نام ویوو نکس 2 نیز یاد می‌کنند، علاوه بر بهره‌گیری از دو نمایشگر بزرگ و باکیفیت سوپر آمولد، به 10 گیگابایت رم و سنسور دوربین 3D TOF نیز مجهز شده است تا ما با یک گوشی قدرتمند رو به رو باشیم.

مشخصات فنی ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن

در بخش جلویی ویوو نکس Dual Display Edition، یک صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح 1080×2340 و نسبت 19.5:9 جای گرفته است و به ادعای ویوو، 91.63 درصد از فضای جلویی دستگاه را می‌پوشاند. بر خلاف پرچمداران امروزی، ما روی قاب پشتی هم یک نمایشگر بزرگ 5.49 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1080×1920 داریم که می‌تواند محتوا را با کیفیتی بسیار بالا نمایش دهد. از آنجایی که اسنپدراگون 855 به تازگی توسط کوالکام معرفی شده و قدرت‌بخش گوشی های 2019 خواهد بود، ویوو از چیپست اسنپدراگون 845 به عنوان مغز پردازشگر استفاده کرده است. به علاوه، خریداران از 10 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد.

ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن

ویوو به‌کارگیری دو نمایشگر کم‌حاشیه را به استفاده از نمایشگرهای جدید Infinity-O ترجیح داده و با این کار، نیاز به دوربین سلفی را از بین برده است. در عوض، کاربران از نمایشگر پشتی و دوربین سه گانه دستگاه می‌توانند برای سلفی گرفتن استفاده کنند؛ طرحی که پیش‌تر در گوشی نوبیا X هم نمونه آن را دیده بودیم. برای ثبت تصاویر، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.79 و لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین ثانوی با دیافراگم f/1.8 در خدمت کاربران خواهند بود. به نظر می‌رسد از سنسور دوم تنها برای سنجش عمق استفاده خواهد شد. سنسور سوم هم از نوع 3D TOF بوده و در تشخیص چهره پیشرفته به کار گرفته می‌شود.

تجهیز پرچمدار ویوو به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه

علاوه بر این، ویوو با تعبیه یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر اصلی، تلاش کرده راه‌های مختلفی را برای باز کردن قفل صفحه، پیش روی کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که از دوربین 3D TOF هم می‌توان برای زیباسازی چهره، مدل‌سازی سه‌بعدی از صورت و موارد دیگر استفاده کرد.

ویوو می‌گوید امکانات بسیاری را برای دوربین دستگاه در نظر گرفته است؛ از تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی تا Body Shaping و Face Shaping. در حقیقت، ما با اکوسیستمی غنی از امکانات نرم افزاری متنوع رو به رو هستیم.

قطعا وجود دو نمایشگر به معنی مصرف برق بیشتر است؛ اما بر خلاف Vivo Nex A که به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده بود، در ویوو نکس دوال دیسپلی ادیشن ، یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10V / 2.25A مسئولیت تامین نیروی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که دستگاه، اندروید 9.0 پای را به همراه Funtouch OS 4.5 اجرا می‌کند.

ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن

قیمت ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن

هم‌اکنون پیش‌فروش ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن در چین آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 29 دسامبر (8 دی)، موبایل جدید ویوو را با قیمت 4 هزار و 998 یوان (723 دلار) خریداری کنند. عرضه این اسمارت فون در بازار سایر کشورها هم به زودی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آقایون داداشام!
    دوربین پشتی در اصل همون سلفیه
    مث نوبیا زد تی ای

  2. بالاخره دوربین سلفی داره یا نه

  3. الان پرچمدار این سری اینه؟

  4. ایول بابا ترکونده خیلی عالیه