هواوی آنر 9

انتشار نخستین تصاویر 48 مگاپیکسلی دوربین آنر ویو 20 هواوی

نخستین تصاویر دوربین آنر ویو 20 هواوی (Huawei Honor View 20) منتشر شد. دوربین این گوشی قادر به ثبت تصاویری 48 مگاپیکسلی بوده و در زمره خود نخستین محسوب می‌شود.

هواوی چندی پیش، تعدادی فناوری جدید مخصوص دستگاه‌های موبایل معرفی کرد. یکی از جذاب‌ترین‌های آن‌ها، فناوری مربوط به سنسور دوربین موبایل 48 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. در این سنسور از فناوری Quad Bayer استفاده شده و قادر است تصاویری با وضوح بسیار بالا ثبت کند. بر اساس اخباری که تا امروز منتشر شده، هواوی آنر وی 20 اولین گوشی دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی بوده و به زودی رونمایی خواهد شد.

سامسونگ و سونی سنسورهای دوربین موبایل 48 مگاپیکسلی خود را پیشتر در نیمه نخست سال جاری میلادی معرفی کرده بودند، اما اکنون نوبت به استفاده از آن‌ها در محصولات تجاری رسیده است. هواوی تصمیم دارد در دوربین آنر ویو 20 از سنسور IMX586 CMOS سونی با اندازه پیکسل 0.8 میکرو‌متر استفاده کند. پیش از معرفی رسمی گوشی، نمونه عکس‌های دوربین آنر ویو 20 منتشر شده است.

به لطف استفاده از تکنولوژی Quad Bayer در این دوربین که چهار پیکسل 2×2 مجاور هم را درون یک رنگ مشابه انباشته می‌کند، تصاویر به ثبت رسیده دارای شفافیت و جزییات زیادی بوده و حتی در زمان نامناسب بودن موقعیت عکاسی همچون عدم وجود نور طبیعی کافی، نویز قابل توجهی وجود نخواهد داشت.

هواوی پیشتر با رونمایی هواوی پی 20 پرو و هواوی میت 20 پرو مجهز به دوربین سه گانه دارای توانایی ثبت تصاویر 40 مگاپیکسلی، از سایر رقبا در زمینه وضوح تصویر دوربین‌های موبایل سبقت زیادی گرفت، اما تصمیم دارد فاصله خود با دیگر گوشی‌سازان را مجددا افزایش بدهد. در ادامه نخستین نمونه تصاویر دوربین آنر ویو 20 را مشاهده خواهید کرد.

گالری تصاویر دوربین آنر ویو 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. عکس های ایفنون با این مقایسه کنید

  2. حرف نداره خدایی

  3. چه کیفیتی داره فک نمیکردم هواوی یروز بتونه انقد قدرتمند ظهور کنه

  4. عکساش بجوری انگار طبیعی نیس مثلا افکت داده باشی یچی تو این مایه ها