تلویزیون هوشمند هواوی

اولین تلویزیون هوشمند هواوی به زودی معرفی می‌شود

اولین تلویزیون هوشمند هواوی به زودی رونمایی و عرضه خواهد شد. با توجه به استراتژی‌های موفق این شرکت در بازارهای مختلف همچون تجهیزات مخابراتی و گوشی های هوشمند، انتظار می‌رود تلویزیون های هواوی به فروش زیادی دست پیدا کنند.

خبر تصمیم هواوی برای ورود به بازار تلویزیون‌های هوشمند چیز تازه‌ای نیست و حدود سه ماه پیش طی انتشار خبری اعلام کردیم باید منتظر تلویزیون های هواوی در آینده‌ای نزدیک باشید. این خبر به تازگی و بعد انتشار اسناد مربوط به یک نام تجاری متعلق به هواوی با عنوان “Huawei AI Window” مجددا تایید شده است.

تلویزیون هوشمند هواوی در راه است

این عنوان به پنل‌های ال سی دی و تلویزیون‌های هوشمند مربوط بوده و قرار است محصول تجاری مرتبط با آن تا شش ماه دیگر روانه بازار شود. به این ترتیب تا معرفی و عرضه نخستین تلویزیون هوشمند هواوی زمان زیادی باقی نمانده است.

چهار سال پیش، چندین شرکت فعال در زمینه‌های مختلف دنیای تکنولوژی به صنعت تولید تلویزیون وارد شدند. به عنوان نمونه می‌توان به شیائومی اشاره کرد که با وجود داشتن سابقه‌ای کم در این بازار، اکنون برای برندهای قدیمی شاخ و شانه می‌کشد! با توجه به عملکرد خوب این شرکت چینی، انتظار می‌رود هواوی که در دنیای گوشی های هوشمند به وسیله استراتژی‌های مناسبش به مراتب موفق‌تر عمل کرده است، تهدید جدی‌تری برای شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون تلقی شود.

شرکت‌های سازنده تلویزیون

در آینده‌ای نه چندان دور، تلویزیون‌ های هوشمند نیز همانند گوشی های هوشمند فراگیر خواهند شد. امروز تلویزیون‌های زیادی به اندروید مجهز شده و می‌توان روی آن‌ها اپلیکیشن‌های کاربردی نصب کرد یا با استفاده از آن‌ها به گشت و گذار در وب و شبکه‌های اجتماعی پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. برتر مکطلق این زمینه هم سامسونگه که 12 ساله پرفروش ترین بوده و هست
    این جنس چینی فقط تو چین فروش میره و بس..خخخ

  2. Chera nazane vaqti in hame daramad o pishraft dare

  3. لباسو فک نکنم ولی کفش و کیف ممکنه بزنه

  4. ولی به پای تلویزیونای سامسونگ نمیرسه

  5. واقعا اگه هواوی اینجوری پیش بره و تولیداتشو گسترش بده من یکی ترجیح میدم همه جهیزیمو این برند بگیرم😂

  6. ای بابا همه چی داره میزنه