گوشی هواوی Honor 8A

انتشار تصاویر گوشی هواوی آنر 8 ای (Honor 8A) در ‌سایت تنا

رگولاتوری کشور چین پس از درج مشخصات گوشی هواوی آنر 8 ای (Honor 8A) در وب‌سایت خود، حالا تصاویری را نیز منتشر کرده است که چهره این محصول مقرون به صرفه از برند زیر مجموعه هواوی را نمایش می‌دهند.

اخیرا گوشی هوشمند جدیدی از برند آنر با سه شماره مدل مختلف در وب‌سایت TENAA رویت شد که با توجه به مشخصات درج شده، انتظار می‌رود هواوی آنر 8 ای (Honor 8A) باشد. این دستگاه که صفحه نمایشی ال سی دی و 6.08 اینچی با وضوح 1560 در 720 پیکسل دارد، برای مدیریت اطلاعات به یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و حافظه رم 3 گیگابایتی متکی خواهد بود.

حافظه داخلی آنر 8 ای دارای ظرفیت 32/64 گیگابایتی است و باتری آن، 2920 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ ضمن اینکه امکانات سیستم عامل اندروید 9 پای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تصاویر هواوی آنر 8 ای در ‌وب‌سایت رگولاتوری چین

از این تصاویر پیداست که ظاهر Honor 8A هیچ شباهتی به گوشی‌های انقلابی آنر مجیک 2 و آنر ویو 20 ندارد؛ بلکه از همان طراحی آشنایی که از محصولات نه چندان گران‌قیمت این برند در سال 2018 سراغ داشتیم پیروی می‌کند.

دکمه‌های کنترل صدا و پاور در سمت راست و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه فوقانی دستگاه دیده می‌شوند. سمت چپ قاب پشتی که محل تعبیه تک دوربین 13 مگاپیکسلی و لوگوی آنر است، همانند مدل‌های 8X و 8X Max رنگ مات و متفاوتی دارد. موقعیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی نیز در پنل جلویی قابل مشاهده است.

همچنین از آنجایی که هیچ نشانی از وجود حسگر اثر انگشت در هواوی Honor 8A دیده نمی‌شود، می‌توان پشتیبانی این اسمارت فون از قابلیت امنیتی فیس آنلاک را محتمل دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان ملت ک همه طرفدار صفحه گنده و گوشیای بزرگن تعجبه این حرفو میزنی شما

  2. خیلی پهن و گندس خوشم نمیاد