گجت های تناسب اندام

بهترین گجت های تناسب اندام در سال 2018

بهترین گجت های تناسب اندام سال 2018 معرفی شدند. هرساله تعداد زیادی از محصولات الکتریکی و هوشمند به بازار عرضه می‌شوند که در بین آن‌ها گجت‌هایی برای تناسب اندام و سلامت کاربران هستند. در ادامه با بهترین گجت‌های این دسته آشنا می‌شویم.

هر ساله شرکت‌های بزرگ، محصولات الکتریکی و هوشمند متعددی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند که برخی از آن‌ها برای تناسب اندام و سلامت کاربران تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک وسیله ورزشی پیشرفته استفاده شوند. از این رو در ادامه شما را با بهترین گجت های تناسب اندام سال 2018 آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین گجت های تناسب اندام سال 2018

1.‌ دوچرخه الکتریکی ون موف 

بهترین گجت های تناسب اندام

این دوچرخه الکتریکی توسط شرکت ون موف (VanMoof) طراحی شده و به یک سیستم ضد سرقت پیشرفته مجهز است. در واقع امکان سرقت این دوچرخه وجود ندارد؛ چراکه با سیستم هوشمند آن می‌توان مکان دوچرخه را ردیابی کرد. دوچرخه الکتریکی ون موف قادر است حدود 9 مایل را با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت بپیماید. از سویی این دوچرخه به دلیل داشتن امکاناتی نظیر صفحه نمایش، موتور، باتری و اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند، سیستم ایمنی، زنگ هشدار و اسپیکر در لیست بهترین گجت های تناسب اندام سال 2018 قرار گرفته و با قیمت 2 هزار و 729 دلار به بازار عرضه می‌شود.

2. طناب هوشمند تنگرام

بهترین گجت های تناسب اندام

این طناب هوشمند توسط یک شرکت آمریکایی به نام تنگرام (Tangram) ساخته شده است. کاربرانی که با این طناب ورزش می‌کنند، می‌توانند نتایج تمرین خود را به کمک اپلیکیشن مخصوص روی تلفن همراه خود مشاهده و بررسی کنند. طناب هوشمند تنگرام به 23 لامپ LED مجهز است و وضعیت تمرین کاربر به کمک همین لامپ‌ها ثبت می‌شود. این طناب هوشمند با قیمت حدود 91 دلار به فروش می‌رسد.

3. دستبند تناسب اندام گارمین

بهترین گجت های تناسب اندام

این دستبند هوشمند توسط یک شرکت آمریکایی به نام گارمین (Garmin) طراحی شده و ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی دارد که فعالیت ورزشی کاربران را با صفحه نمایش روشن خود نشان می‌دهد. این دستبند هوشمند که با نام ویوواسمارت (vivosmart) شناخته می‌شود، می‌تواند وضعیت خواب کاربر را با بررسی حرکات چشم او کنترل کند، سطح اکسیژن خون کاربر را با حسگرهای مخصوص بسنجد و علاوه بر این، ضربان قلب، استرس روزانه و میزان تنفس کاربر را نیز در صفحه نمایش خود نشان می‌دهد. دستبند تناسب اندام گارمین با قیمت 152.77 دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

4. دوچرخه الکتریکی کانیون گریل

بهترین گجت های تناسب اندام

این دوچرخه الکتریکی توسط شرکت کانیون گریل (Canyon Grail) ساخته شده و می‌تواند از مسیرهای مختلفی نظیر جاده‌های آسفالتی، ماسه‌ای و جاده‌هایی که موانع زیادی دارد به راحتی عبور کند. از سویی این دوچرخه الکتریکی به فرمان منحصر‌به‌فردی مجهز است که می‌تواند دو سطح متفاوت را برای عبور از جاده‌های ساده و نامساعد برای کاربر فراهم کند. دوچرخه الکتریکی کانیون گریل با قیمت 2 هزار و 544 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. امکانات خیلی خوب و جالبی داره
    خوشم اومد

  2. صفحه نمایش اش خیلی کوچیکه دوست ندارن

  3. طناب و دوچرخش از همه بهتر بود

  4. ما همینجوریشم انداممون متناسبه ب این قرتی بازیا نیازی نیس