گجت های جدید هواوی

گجت های جدید هواوی معرفی شدند؛ ترازوی هوشمند، گیمبال، پرینتر و بیشتر

هواوی از چندین محصول جدید در مراسم اختصاصی خود در چین پرده برداشت. گجت های جدید هواوی که شامل ترازوی هوشمند، گیمبال، پرینتر و یک دوربین هوشمند می‌شوند، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسند.

اگرچه در رویداد چند روز پیش هواوی، گوشی هوشمند Nova 4 در کانون توجه قرار داشت، ولی این کمپانی بزرگ چندین محصول دیگر را نیز پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است که هرکدام از آنها در نوع خود جالب هستند. در حقیقت، گوشی موبایل انجوی 9، لپ تاپ میت بوک 13، ترازوی هوشمند، دوربین امنیتی (نسخه پانورامیک) و یک گیمبال، گجت های جدید هواوی بودند که در کنار نوا 4 نمایش داده شدند.

پیش‌تر با لپ تاپ و گوشی های هواوی آشنا شده‌ایم؛ به همین جهت، در این بخش روی سایر محصولات معرفی‌شده توسط این غول چینی تمرکز خواهیم کرد.

معرفی گجت های جدید هواوی

پرینتر عکس قابل حمل

گجت های جدید هواوی

پرینتر قابل حمل هواوی با بدنه‌ای به کوچکی یک پاور بانک تولید شده است. به لطف فناوری چاپ بدون جوهر ZINK، پرینتر جدید هواوی با محیط زیست سازگاری کامل داشته و کاربران می‌توانند عکس چاپی را در هر جایی که مایل باشند، بچسبانند. این پرینتر همچنین از Huawei Share 3.0 برای انتقال داده‌ها به دستگاه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

در این مورد، Huawei Share 3.0 با اتصال پرینتر به گوشی هوشمند، از چاپ مستقیم تصاویر یا داده‌ها پشتیبانی خواهد کرد. به این موارد باید پشتیبانی از تصاویر واقعیت افزوده، چاپ فریم‌های کلیدی در ویدیوها و اسکن تصاویر چاپ‌شده برای پخش ویدیوی AR را هم اضافه کنید تا با محصوصلی کارآمد روبه‌رو باشیم.

هواوی این محصول جذاب را با قیمت تنها 599 یوان (86 دلار) عرضه می‌کند.

ترازوی هوشمند (نسخه وای فای)

گجت های جدید هواوی

هواوی پیش‌تر از ترازوی هوشمند خود رونمایی کرده است؛ ولی این محصول جدید با Wi-Fi همراه شده و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به قبل دارد. “Huawei Smart Body Fat Scale” تنها وزن شما را مشخص نمی‌کند، بلکه مسئولیت اندازه‌گیری میزان چربی و ضربان قلب را نیز بر عهده دارد. علاوه بر این، با استفاده از این ترازوی هوشمند، اطلاعات جامعی از وضعیت فیزیکی کاربر در اختیارش قرار خواهد گرفت. محاسبه شاخص توده بدنی (BMI)، درصد میزان چربی بدن، پروتئین، چربی احشایی، چربی عضله، آب بدن، تراکم استخوان و محاسبه شاخص BMR (میزان سوخت و ساز بدن)، از دیگر قابلیت‌های ترازوی هوشمند هواوی هستند.

سازندگان از چیپ دقیق BIA، چهار حسگر فشار و یک پایه قابل تنظیم 360 درجه استفاده کرده‌اند تا دقت اندازه‌گیری وزن تا حد ممکن افزایش یابد. اضافه شدن وای فای به این ترازو، ضمن امکان استفاده از یادآورها، به کاربران اجازه می‌دهد که همیشه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. هواوی این ترازو را با قیمت 199 یوان (28 دلار) عرضه می‌کند.

دوربین امنیتی و هوشمند پانورامیک

گجت های جدید هواوی

دوربین امنیتی “Huawei Panoramic” یکی دیگر از گجت های جدید هواوی است که در این رویداد شاهد معرفی آن بودیم. این دوربین به دو موتور بی‌صدا مجهز شده و چشم‌انداز پانورامیک 360 درجه را به ارمغان می‌آورد. دوربین از فیلم‌برداری 1080p در نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و سازندگان، قابلیت ضبط ویدیو در محیط‌های تاریک را برای آن در نظر گرفته‌اند.

اما چیزی که سبب متمایز شدن این محصول جدید می‌شود، وجود هوش مصنوعی است. این فناوری ضمن ردیابی و ضبط حرکات انسان، قادر است صاحب خانه را در صورت شناسایی چیزی مشکوک، باخبر کند. هوش مصنوعی همچنین به دستگاه اجازه می‌دهد تا درکی درست از محیط خانه داشته باشد. به صدا در آوردن زنگ خطر یا ارسال پیام‌های ویدیویی درلحظه، از دیگر ویژگی‌های دوربین هوشمند هواوی است.

گیمبال مخصوص سلفی

گجت های جدید هواوی

آخرین محصول در لیست گجت های جدید هواوی چیزی نیست جز یک گیمبال. از این وسیله جدید که با تثبیت‌کننده سه‌جهته همراه شده است، می‌توان برای عکاسی سلفی و ثبت تصاویر باکیفیت استفاده کرد.