هواوی انجوی 9 - Huawei Enjoy 9

گوشی هواوی انجوی 9 مجهز به تراشه اسنپدراگون 450 معرفی شد

گوشی ارزان قیمت هواوی انجوی 9 (Huawei Enjoy 9) معرفی شد. نکته‌ی جالب توجه، تجهیز این گوشی به یک تراشه‌ی اسنپدراگون به جای تراشه‌های سری کایرین ساخت خود هواوی است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت هواوی انجوی 9 بیشتر آشنا شوید.

هواوی امروز از گوشی انجوی 9 خود پرده بردار کرد. این دیوایس، یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از انجوی 9 پلاس بوده که فروش آن از اکتبر گذشته در چین آغاز شده است. اما نکته‌ی جالب توجهی در مورد گوشی هواوی انجوی 9 وجود دارد که در ادامه به آن می‌پدازیم.

هواوی انجوی 9 از یک نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1520 پیکسل بهره‌مند است. دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بر روی قاب پشتی آن جای گرفته‌اند، در حالی که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در قسمت ناچ نمایشگر این گوشی قرار دارد.

مشتریان می‌توانند بین نسخه‌های مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی یا رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی این گوشی را خریداری کنند. نکته‌ی جالب توجه این است که هر دو گوشی به جای تراشه‌های سری کایرین ساخت خود هواوی، از تراشه اسنپدراگون 450 شرکت کوالکام قدرت می‌گیرند! در اینجا همچنین خبری از فناوری بیومتریک برای قفلگشایی گوشی نیست و تنها قابلیت تشخیص چهره وجود دارد.

اما خبر خوب حضور یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی است که به لطف تراشه‌ی کم مصرف گوشی، باعث می‌شود هواوی انجوی 9 ارائه کننده‌ی عمر باتری بسیار خوبی باشد. همچنین در راس بخش نرم افزاری گوشی، رابط کاربری EMUI 8.2 هواوی مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو قرار دارد.

زمان عرضه هواوی انجوی 9

گوشی ارزان قیمت هواوی قرار است در رنگ مشکی یا سه مدل شیب رنگی آبی، قرمز و بنفش عرضه شود. هرچند هنوز قیمت هواوی انجوی 9 مشخص نیست، اما فروش آن از 12 دسامبر (21 آذر ماه) در خود کشور چین آغاز می‌شود. هنوز هیچ صحبتی از عرضه جهانی این گوشی به میان نیامده است، ولی ما حدس می‌زنیم بتوانیم آن را به جز چین، در برخی بازارهای کشورهای در حال توسعه‌ی آسیایی نیز ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ مشکیشو نمیزد سنگین تر میبود