ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ

ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ بسیار بالا خواهد بود

بالا بودن ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. ممکن است ظرفیت باتری گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی اف دو برابر باتری پرچمداران متداول امروزی باشد!

انتشار گزارش جدید CGS-CIMB Research درباره اولین گوشی منعطف سامسونگ، سبب به راه افتادن موج جدیدی از اخبار درباره این محصول شد. انتظار می‌رود نخستین گوشی انعطاف پذیر این شرکت با نام سامسونگ گلکسی اف یا گلکسی فولد، دومین ماه سال آینده میلادی (بهمن – اسفند) همراه با گلکسی اس 10 رونمایی شود.

در یکی از بخش‌‌های گزارش آژانس تحقیقاتی کره‌ای CGS-CIMB Research، به ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ اشاره شده است. از آنجایی که این گوشی منعطف بوده و از میانه به داخل تا می‌شود، امکان استفاده از یک پک باتری بزرگ در آن وجود نداشته و دو سلول جداگانه در هر کدام یک از دو نیمه کار گذاشته خواهد شد.این دو سلول در کنار هم سبب می‌شوند ظرفیت باتری گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به حدود 5 هزار الی 6 هزار میلی‌آمپر ساعت برسد!

به ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ دل نبندید!

البته نباید انتظار دوام باتری چند روزه را داشت، چرا که گلکسی اف به یک نمایشگر اصلی 7.3 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 4.6 اینچی مجهز شده است. به عبارتی افزایش ظرفیت باتری گوشی منعطف این گوشی به وسیله تشنگی دو پنل جداگانه آن برای مصرف انرژی، جبران خواهد شد.

ظرفیت باتری گوشی منعطف سامسونگ

سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان اخیر خود نشان داد نمایشگر بیرونی گلکسی اف از نوع او ال ای دی بوده و رزولوشن آن 840 در 1960 پیکسل است. کاربر با باز کردن تای دستگاه، به نمایشگر اصلی و دارای وضوح تصویر 1536 در 2152 پیکسل دست پیدا می‌کند. با توجه به بالارده بودن سامسونگ گلکسی اف و از طرفی نیاز به کاهش مصرف باتری آن به خاطر داشتن دو نمایشگر، انتظار داریم مغز متفکر گوشی تراشه‌ 7 نانومتری اگزینوس 9820 / اسنپدراگون 855 باشد.

بر اساس گزارش CGS-CIMB Research، احتمالا در آینده‌ای نزدیک گوشی های هوشمند دارای توانایی تا شدن برای سه مرتبه را مشاهده خواهیم کرد. چنین گجت‌هایی به سه پنل نمایشگر نیاز داشته و در زمان باز شدن کامل آن‌ها، یک صفحه نمایش بزرگ حدود 12 اینچی در اختیار خواهیم داشت.