گوشی جدید شیائومی

گوشی جدید شیائومی با ناچ قطره‌ای در TENNA مشاهده شد!

به نظر می‌رسد شرکت شیائومی قصد دارد اسمارت فون جدید خود را به زودی معرفی کند. گوشی جدید شیائومی با ناچ قطره‌ای و باتری 2900 میلی آمپری همراه خواهد بود.

شیائومی در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید بوده که احتمالا اوایل سال 2019 میلادی معرفی می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که اسمارت فون جدید شیائومی جزو کدام یک از سری محصولات آن خواهد بود.

سه شماره مدل M1901F7E و M1901F7T و همچنین M1901F7C مربوط به محصولات جدید شرکت شیائومی بوده که چند روز گذشته بدون ارائه جزئیات بیشتر، موفق به دریافت گواهینامه 3C کشور چین شدند؛ این مسئله به خوبی اهمیت حفظ اطلاعات در چین را نمایش می‌دهد.

در حال حاضر برخی از مشخصات و طراحی گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1901F9T بر روی TENNA قرار گرفته است؛ همچنین تصاویری از اسمارت فون ناشناخته شیائومی هم وجود دارد.

لیست منتشرشده نشان می‌دهد که دوربین دوگانه با قابلیت هوش مصنوعی و یک سنسور اثر انگشت در بخش عقب دستگاه وجود دارد. گوشی جدید شیائومی دارای ابعاد 7.8×71.89×147.76 میلی‌متر و صفحه نمایش 5.84 اینچی و همچنین یک باتری با حداقل قدرت 2900 میلی آمپر است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید راه‌اندازی می‌شود، اما هم اکنون اطلاع دقیقی از ورژن آن و تراشه‌ای که به دستگاه قدرت می‌دهد، در دسترس نیست.

فهرست گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این اسمارت فون می‌تواند با پشتیبانی شارژ 2 آمپر و 5 ولت همراه باشد؛ همان چیزی که ما در تمام گوشی‌های سری ردمی (Redmi) شیائومی دیده‌ایم. اینطور که پیداست، این دستگاه ممکن است از سری محصولات ردمی باشد که برای اولین بار در سال 2019 میلادی عرضه می‌شود.