رونمایی کول پد Cool Play 8 با 4 گیگابایت رم و قیمت 145 دلار

کول پد Cool Play 8 با 4 گیگابایت حافظه رم و قیمت 145 دلار از راه رسید. کول پلی 8 به عنوان جایگزین Play 7C توسعه پیدا کرده و با ارزش خرید بالا، توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند.

در شرایطی که هواوی نوا 4 با دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است، کمپانی چینی Coolpad با رونمایی از یک موبایل جدید به نام کول پلی 8، تلاش کرده تا مرز میان گوشی های رده‌پایین و میان‌رده را بیش از پیش کاهش دهد.

تجهیز کول پد Cool Play 8 به نمایشگر +FullHD

بدون شک، نقطه قوت این اسمارت فون را می‌توان صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با وضوح بالای 1080×2246 در نظر گرفت. همانند بسیاری از محصولات مدرن، دستگاه با زبان طراحی ناچ ساخته شده و این بخش، میزبان دوربین سلفی و سنسورهای دیگر است. اگرچه ما با یک موبایل ارزان‌قیمت روبه‌رو هستیم، ولی تراشه مدیاتک MT6750 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، نقش مغز پردازشگر را ایفا خواهد کرد. هرچند، اگر این فضا برای ذخیره اطلاعات کافی نیست، می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD برای ذخیره محتوا استفاده کنید.

در بخش پشتی، اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه 16 + 2 مگاپیکسلی را با لنزهای f/2.0 برای سنسور اصلی و f/2.2 برای سنسور سنجش عمق پیدا کرد. بد نیست بدانید قاب پشتی از آلومینیوم 3D ساخته شده و شباهت بسیاری به شیشه دارد. کول پد Cool Play 8 همچنین از یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی به همراه اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری اختصاصی قدرت می‌گیرد. البته، ما در مورد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع مطمئن نیستیم.

کول پد Cool Play 8

کاربران کشور چین می‌توانند این موبایل خوش‌ساخت را در دو رنگ قرمز و خاکستری، با قیمت 145 دلار (999 یوان) خریداری کنند.