لنوو زد 5 جی تی پرو

با لنوو زد 5 جی تی پرو بیشتر آشنا شوید (گجت تی وی)

لنوو زد 5 جی تی پرو (Lenovo Z5 GT Pro) جدیدترین پرچمدار اندرویدی با 12 گیگابایت رم و نمایشگر بدون حاشیه است. اگر می‌خواهید با این غول چینی بیشتر آشنا شوید، از شما دعوت به تماشای این بخش از گجت تی وی می‌کنیم.

طی یک یا دو سال اخیر، گوشی سازان عمده تمرکز خود را روی پیدا کردن راهی برای کاهش حاشیه‌های صفحه و حذف دوربین سلفی گذاشته بودند و تلاش کردند تا با امتحان ایده‌های مختلف، محصولات خود را از سایرین متمایز کنند. لنوو زد 5 جی تی پرو یکی از همین گوشی هاست که با طراحی اسلایدی به فروش می‌رسد. البته چنین چیزی جدید نیست و پیش‌تر نیز چندین گوشی مختلف با دوربین مکانیکی روانه بازار شده‌اند. با این حال، مهندسان لنوو در کاهش حاشیه‌های صفحه و ارائه محصولی خاص‌تر، موفق بوده‌اند.

ویژگی دیگر لنوو Z5 جی تی پرو که آن را از سایر محصولات بازار متمایز می‌کند، معرفی آن به عنوان اولین موبایل دنیا با بهره‌گیری از 12 گیگابایت رم در کنار تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 855 است. گوشی جدید لنوو قرار است از 24 ژانویه 2019 (4 بهمن) روانه بازار شود. با این حال، اگر از همین حالا مجذوب پرچمدار لنوو شده‌اید و می‌خواهید با سایر قابلیت‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تا انتها تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی چینی اصلا نباید خرید

  2. گوشی بدی بنظر نمیاد