آپدیت آی او اس 12.1.2

آپدیت آی او اس 12.1.2 باعث قطع اتصال داده مدل‌های مختلف آیفون شده است

شرکت اپل به دلیل مشکلات دستگاه‌های جدید خود در کشور ترکیه اقدام به انتشار آپدیت آی او اس 12.1.2 کرد. اینطور که پیداست، این آپدیت باعث قطع اتصال داده کاربران آیفون در بخش‌های مختلف جهان شده است.

شرکت اپل تقریبا 2 هفته قبل، اقدام به انتشار آپدیت آی او اس 12.1.1 کرد، اما کاربران زیادی شکایت‌هایی در رابطه با از دست دادن اتصال داده‌های تلفن همراه با حامل‌های وایرلس را مطرح کردند. مجددا شرکت اپل در هفته گذشته اقدام به انتشار آپدیت آی او اس 12.1.2 کرد؛ این آپدیت توانست بر روی ارتباطات سلولی گوشی‌های آیفون ایکس آر (iPhone XR)، آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) موجود در کشور ترکیه تاثیر بگذارد.

مجله Forbes اظهار داشت که آپدیت آی او اس 12.1.2 هم مشکلاتی در زمینه اتصال برای کاربران مدل‌های مختلف آیفون در چند کشور ایجاد کرده است. یکی از کاربران توییتر در میامی (Miami) اعلام کرد که قابلیت اتصال داده تلفن همراه خود را با نصب آپدیت آی او اس 12.1.2 از دست داده است؛ او برای تنظیم مجدد شبکه و حتی گوشی همراه خود تلاش کرد، اما فایده‌ای نداشت. یکی دیگر از اقدامات این کاربر برای رفع مشکل را می‌توان خارج کردن سیم کارت و وارد کردن مجدد آن عنوان کرد، اما بار دیگر با شکست مواجه شد و هیچ نشانه‌ای از حل شدن مشکل را مشاهده نکرد.

یکی دیگر از کاربران آیفون در کشور ایرلند اعلام کرد که با آپدیت کردن گوشی آیفون 7 خود به آخرین نسخه آی او اس، خدمات داده تلفن همراه قطع شد و قادر به برقراری هیچ ارتباطی نیست.

آپدیت آی او اس 12.1.2

گزارش‌های زیادی همانند موارد بالا از سراسر جهان منتشر شده است و همانطور که گفته شد، این مشکل فقط به گوشی‌های مدل 2018 مربوط نیست. اینطور که از توییت‌های ارسال‌شده پیداست، کاربران آیفون در ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر بیشتری قرار دارند. جالب این است که رفع مشکل اتصال شبکه در کشور ترکیه، دلیل اصلی انتشار آپدیت آی او اس 12.1.2 توسط شرکت اپل بود.

اگر شما دارای یک مدل از گوشی‌های آیفون هستید و با نصب آپدیت آی او اس 12.1.2 دچار مشکلاتی در زمینه اتصال شبکه و قطع داده تلفن همراه شده‌اید، نباید از دیدن آپدیت آی او اس 12.1.3 ظرف چند روز آینده شگفت‌زده شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همیشه اینجوریه