ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

نگاهی به ویژگی‌های مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ (Samsung Addwash) با برخورداری از در دوم، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو را فراهم کرده است. در ادامه، مدل‌های مختلف این ماشین لباسشویی را معرفی می‌کنیم.

خریداران ماشین‌ لباسشویی به هنگام مراجعه به بازار و خرید محصول مورد نظر خود دغدغه‌های تقریبا مشابه و یکسانی دارند. سوالاتی از قبیل اینکه چه دستگاهی با چه ظرفیتی مناسب‌تر است؟ طول عمر موتور ماشین لباسشویی چقدر است؟ چقدر انرژی مصرف می‌کند؟ و… ذهن بیشتر خریداران را به خود مشغول می‌کند. یافتن پاسخ تمامی این سوالات در زمانی که با طیف زیادی از مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی مواجه می‌شویم، کمی سخت به نظر می‌رسد، برای همین قبل از گرفتن هر تصمیمی آشنایی با انواع نام‌ها و مدل‌های موجود در بازار ضروری است.

در میان مدل‌های متعدد ماشین‌ لباسشویی‌، سری ادواش (Addwash) سامسونگ به عنوان محصولی خاص و متمایز از آنچه تاکنون طراحی و عرضه شده، شناخته می‌شود. ماشین‌ لباسشویی ادواش سامسونگ برای نخستین بار قابلیت اضافه کردن لباس (هم برای شست‌وشو و هم برای آبکشی) و مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو به دنیای ماشین های لباسشویی آوردند. این امکان از طریق طراحی در دوم ادواش به وجود آمده است. امکانی که تا پیش از این وجود نداشت و بسیاری را مجبور می‌کرد تا برای شستن لباس‌های جا مانده انرژی و وقت دوباره‌ای را تلف کنند.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

این مطلب راهنمایی برای انتخاب هر چه ساده‌تر ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ از میان مدل‌های متنوع آن است.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

کدام خانواده، کدام دیگ

دلایل و عوامل انتخاب یک محصول خاص از میان انواع مدل‌های موجود در بازار شامل فهرست بلند بالایی می‌شود. از طراحی و رنگ دستگاه گرفته تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی یک محصول که آن را در چشم خریدارش منحصربه‌فرد می‌کند. در مورد ماشین لباسشویی اما تقریبا سه تا چهار عامل اصلی تعیین کننده هستند. یکی از مهم‌ترین آنها ظرفیت و گنجایش دیگ ماشین لباسشویی است؛ موضوعی که از نظر مالی هم اهمیت پیدا می‌کند. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید به تعداد اعضای خانه و حجم لباس‌های چرکی که در طول هفته دارید توجه کنید. مثلا برای یک زوجی که تازه ازدواج کرده‌اند و هنوز در ابتدای راه زندگی خود هستند لباسشویی‌هایی با حجم دیگ 7 یا 8 کیلوگرم مناسب‌تر است و ماشین های لباسشویی 9 کیلوگرمی به بالا هم پاسخگوی نیازهای خانواده‌های پرجمعیت‌ خواهد بود.

مدل‌های J1477 و Q1479 ادواش های سامسونگ با ظرفیت 7 و 8 کیلوگرم و دو مدل P1494 و H147 با گنجایش دیگ 9 و 12 کیلوگرم طراحی و عرضه شده است تا پاسخگوی نیازهای متنوع خانواده‌ها باشد.

روزگار طولانی ادواش‌ها

موتور مهم‌ترین عضو و به نوعی مغز ماشین لباسشویی به شمار می‌رود و برای همین هم نقص و از کار افتاده‌گی آن ضررهای مالی زیادی را موجب می‌شود. واقعیت این است که ماشین لباسشویی محصولی برای یک یا دو سال استفاده نیست و اغلب با هدف داشتن محصولی چند ساله و نسبتا طولانی‌مدت خریداری می‌کنند. به همین دلیل است که در زمان خرید، طول عمر ماشین لباسشویی به عاملی مهم برای بیشتر خریداران تبدیل می‌شود.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به نسل جدید موتورهای دیجیتال اینورتر مجهز شده است. در این موتورها با بهره‌گرفتن از آهنرباهای قدرتمند عملکردی بی‌صدا همراه با بهره‌وری بالای انرژی و طول عمر بیشتر دستگاه را شاهد هستیم. به گونه‌ای که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

همچنین با وجود فناوری VRT Plus و جاگذاری حسگرهای سه‌بعدی درون دیگ، دیگر خبری از صداهای بلند و لرزش‌های عجیب و غریب ماشین لباسشویی نخواهد بود و میزان لرزش و صدای دستگاه در مراحل شستشو به حداقل می‌رسد.

این ادواش مقرون‌‌به‌صرفه

هزینه‌های نسبتا زیادی که خانواده‌ها در طول سال برای پرداخت قبوض برق و آب متحمل می‌شوند موجب شده تا میزان مصرف انرژی به معیاری مهم در زمان خرید لوازم برقی تبدیل شود. این موضوع در مورد یخچال و ماشین لباسشویی با توجه به مصرف نسبتا بالای این دستگاه‌ها بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند و بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا برای روشن کردن ماشین لباسشویی منتظر تلنبار شدن لباس‌های چرک بمانند. با وجود این هنوز هم ممکن است لباسی را فراموش کنیم و مجبور  شویم تا دوباره ماشین لباسشویی را روشن کنیم. اتفاقی که علاوه بر افزایش مصرف انرژی در بلند مدت به طول عمر دستگاه صدمه می‌زند. مشابه این حادثه در مورد سری ادواش سامسونگ رخ نخواهد داد، چرا که ادواش‌ قابلیت اضافه کردن لباس‌های جا مانده را در میانه چرخه شستشو دارد.

در این ماشین لباسشویی‌‌ها یک در دوم کاربردی طراحی شده تا دیگر لازم نباشد برای چند تکه لباس دوباره ماشین لباسشویی را روشن کنید.

شستن هوشمند

همه دغدغه‌های خریداران اما تنها به تجهیزات قوی و میزان مصرف انرژی خلاصه نمی‌شود. موضوعی همچون کیفیت شستشوی لباس‌ها و پارچه‌ها هم می‌تواند به چالشی آزاردهنده تبدیل شود. احتمالا بسیاری از ما در ذهن خود خاطرات نسبتا دردناکی از نخ‌کش‌شدن لباس‌ها، تغییر رنگ و چروک‌ شدن آن‌ها را می‌توانیم به یاد بیاوریم. احساس ناراحتی پس از آن چیزی نیست که بخواهیم دوباره تکرار شود.

برای تکرار نشدن اتفاقاتی از این دست است که سامسونگ در ماشین های لباسشویی ادواش خود 14 حالت متنوع شستشو را طراحی کرده تا انواع لباس‌ها با برنامه‌های مخصوص به خود شسته شوند. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ دارای حالت‌های شستشوی متنوعی همچون حالت فوق سریع (برای شستن لباس‌ها در زمانی کمتر از 59 دقیقه)، مراقب کودک (حالت مخصوص شستن لباس‌های کودک برای از بین بردن کامل پودرهای شوینده مضر برای پوست)، شستشوی اقتصادی (Super Eco Wash)، لباس‌های تیره (Dark Garment)، لباس‌های ظریف (Delicate) و… هستند.

علاوه بر این ماشین های لباسشویی ادواش از دو فناوری Eco Bubble و Bubble Soak برای نفوذ همه‌جانبه مواد شوینده به بافت پارچه و از بین بردن لکه‌های سرسخت و سمج‌ بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به کمک قابلیت‌هایی همچون اضافه کردن لباس در میانه برنامه شستشو، موتور بادوام دیجیتال اینورتر، کاهش مصرف انرژی، حالت‌های هوشمند شستن لباس‌ و… به محصولی تبدیل‌ شده است که در عین داشتن طراحی زیبا و شکیل، چالش‌های همیشگی کاربران ماشین‌‌ لباسشویی را حل کرده است.