کامپوتر بدون کيس ATIV One 5 Style سامسونگ با طراحي کهکشاني معرفي شد

دستگاه های قابل حمل تنها محصولاتی نبودند که امشب سامسونگ از آنها رونمایی کرد. در این بین یک کامپیوتر رومیزی all-in-one با نام آتیو وان 5 استایل نیز معرفی شد که ضخامت آن 4.5 میلیمتر است و طراحی اش نیز از روبرو مشابه تبلت های سری گلکسی است.

ATIV One 5 Style : رایانه‌ای مجهز به ویندوز ۸، با ضخامت ۴.۵ میلیمتر و قاب فلزی که بر اساس الگوی طراحی گلکسی از حاشیه‌های گرد و سفید‌رنگی برخوردار است.

ATIV One 5 یک کامپیوتر بدون کیس چندلمسی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8 است. سامسونگ این محصول را ایده آل برای استفاده در منزل می‌داند، ابزاری که کلیه نیازهای چندرسانه‌ای کاربران را پوشش می‌دهد.

اما اگر بخواهید بدانید درون این کامپیوتر بدون کیس چه می گذرد، سامسونگ در آن از یک پردازنده چهار هسته‌ای AMD A6 که دارای پردازنده گرافیکی داخلی نیز می‌باشد به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده است. این کامپیوتر همچنین مجهز به صفحه نمایش 21.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. از آنجایی که این دستگاه فاقد کارت گرافیک مستقل است و وظیفه پردازنش گرافیکی روی دوش پردازنده اصلی A6 ساخت AMD است، نمی‌توان از آن برای اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی یا امور حرفه‌ای مرتبط با طراحی و انیمیشن استفاده کرد.

{photo}92/03/31/ATIV-One-5-Style{/photo}

حافظه ذخیره سازی این کامپیوتر یک دیسک سخت 1 ترابایتی است. از دیگر مشخصات فنی ATIV One 5 می‌توان به 2 درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0، خروجی HDMI و کارت خوان 3 به 1 اشاره کرد.
سامسونگ هنوز صحبتی از قیمت این محصول نکرده، اما زمان عرضه آن کمی دیرتر در سال جاری اعلام شده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*