ساعت هوشمند بعدی ال جی

احتمال تجهیز ساعت هوشمند بعدی ال جی به دوربین ماژولار

ساعت هوشمند بعدی ال جی می‌تواند به دوربینی ماژولار که روی بند ساعت قرار می‌گیرد، تجهیز شود. این اطلاعات را جدیدترین پتنت کره‌ای‌ها تایید می‌کنند.

ساعت های هوشمندی که به دوربین مجهز شده باشند، قطعا ایده جدیدی نیستند؛ ولی روشی که در آن LG تلاش دارد دوربین را در ساعت هوشمند بگنجاند، در نوع خود جالب است. پتنت جدیدی که از طریق اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) ثبت شده است، ساعت هوشمندی را نشان می‌دهد که ظاهرا می‌توان یک دوربین ماژولار را به بند اصلی آن متصل کرد. در توضیحات این پتنت، به قابلیتی به نام “mobile terminal” اشاره شده است؛ در این صورت حدس می‌زنیم که این گجت پوشیدنی از سیم‌کارت هم پشتیبانی کند.

ساعت هوشمند بعدی ال جی

یکی از ویژگی‌های جالب که ممکن است در ساعت هوشمند بعدی ال جی به کار گرفته شود، امکان اتصال آزادانه دوربین به آن است. به جای اینکه ال جی دوربین را مستقیما در این ساعت هوشمند تعبیه کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را به بند ساعت اضافه کنند. در این صورت، هنگام عکاسی نیازی به قرار دادن دست در موقعیت‌های عجیب و غریب نخواهد بود.

دوربین ماژولاری که در پتنت نشان داده شده است، شکلی دایره‌ای داشته و در اندازه‌های مختلف تولید شده است. در همین حال، روش اتصال دوربین به ساعت نیز می‌تواند متفاوت باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که کاربران با استفاده از یک گیره بتوانند دوربین را به هر بخشی از ساعت خود که تمایل دارند، اضافه کنند. دیگر قابلیت جالب این اسمارت واچ، پشتیبانی دوربین از هوش مصنوعی به گونه‌ای است که بتوانید از آن هنگام عکس گرفتن از غذا یا میوه‌های مختلف، میزان کالری آنها را نیز مشاهده کنید.

ساعت هوشمند بعدی ال جی

همانند بسیاری از پتنت‌های دیگر، ممکن است طرحی که امروز می‌بینیم هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگیرد؛ خصوصا اینکه پیاده‌سازی این فناوری به‌نظر دشوار خواهد بود. به هر صورت، اگر ال جی چنین ساعت هوشمندی را روانه بازار نکند، ممکن است سازندگان دیگر، ساعتی منحصربه‌فرد را با طرحی مشابه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نطر که خوب میاد

  2. اینم هی بلده این ایده های … بده

  3. با عقل جور در نمیاد ساعت و دوربین