گلکسی M30

گلکسی M30 با باتری 5 هزار میلی‌آمپری و دوربین سه گانه همراه می‌شود!

گلکسی M30 احتمالا با یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه گانه روانه بازار می‌شود. در ادامه، نگاهی به سایر مشخصات گلکسی ام 30 سامسونگ خواهیم داشت.

در سال 2018، با فضایی رقابتی که توسط شرکت‌هایی مثل هواوی و شیائومی ایجاد شد، فروش محصولات سامسونگ کاهش پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا کره‌ای‌ها استراتژی‌های خود را برای عرضه موبایل های اقتصادی تغییر دهند. گلکسی ام 30 یکی از محصولات جدید سامسونگ است که به نظر می‌رسد با باتری و دوربینی قدرتمند همراه خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی M30

اخیرا “AllAboutSamsung” در گزارشی تازه از تجهیز گلکسی M30 به صفحه نمایش 6.38 اینچی Infinity-U با وضوح 1080×2220 خبر داده است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، می‌توان گفت نمایشگر این تلفن هوشمند با حاشیه‌های اندک در طرفین و ناچ قطره آب در بالا ساخته خواهد شد. ظاهرا بریدگی بالای صفحه هم میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. در همین حال، یک سنسور 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی در نظر گرفته شده است تا بیش از پیش شاهد به‌کارگیری دوربین‌های پیشرفته در موبایل های میان رده باشیم. هرچند، جزئیات این دوربین‌ها هنوز اعلام نشده است.

در پایان، یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین خواهند کرد. از دیگر مشخصه‌های اصلی نیز می‌تواند به اندروید 8.1 اوریو، 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی ام 30، ماه آینده میلادی در کنار دو گوشی گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. فقط و فقط حافظه ۶۴ 4 موجوده ۱۲۸ 6 تا حالا ندیدم خیلی دنبالشم اگه کسی میدونه هر شهری هر جایی من میخوام این گوشیو

  2. که چی بشه میخان بیشتر مردمو تیغ بزنن

  3. این یه تو دهنی بزرگ به چینی هاست

  4. این یه میان رده س به این میگن قدرت

  5. اوه شط این تا یه ماه باتری تموم نمیکنه

  6. واسه خوش یه پا پرچمداره لامصب

  7. سامسونگ ساعت همیشه روشن الوییز ان و یا چراغ اعلان نوتیفیکیشن را هم در گوشیهای میان رده چرا تعبیه نمی کند و چرا دیگر گوشیهایی با سایز 4.7 اینچ با مشخصات ای 3 2017 دیگر تولید نمی کند که هواداران خودش را دارد