huawei

هواوی کارمندان خود را برای اشتباه در ارسال توییت با گوشی آیفون مجازات کرد

کمپانی هواوی که به‌تازگی به اشتباه توییت تبریک سال جدید را در حساب توییتر خود با یک گوشی آیفون ارسال کرده بود، دو تن از کارمندان خود را مجازات کرد.

به‌تازگی کمپانی هواوی اشتباه جالبی را مرتکب شد. این کمپانی توییت تبریک سال جدید میلادی در حساب رسمی توییتر کمپانی با یک گوشی آیفون ارسال کرده بود. این توییت پس از ارسال فورا از حساب توییتر کمپانی پاک شد، اما یکی از کاربران توییتر از این اشتباه هواوی اسکرین شات گرفت.

huawei - twitter

خبرگزاری Bloomberg گزارش کرد که کمپانی هواوی آژانس رسانه‌ی اجتماعی خارجی خود را مقصر دانست. اما بنا بر برخی دلایل، تصمیم گرفت که دو نفر از کارمندان خود در بخش بازاریابی را مجازات کند. این مجازات شامل پرداخت ۵۰۰۰ یوآن (در حدود ۷۰۰ دلار) جریمه ، یک رتبه تنزل درجه و مسدود کردن هرگونه ترفیع احتمالی در طی ۱۲ ماه آینده برای این دو کارمند است.

بر اساس این گزارش، یکی از این کارمندان، رئیس تیم بازاریابی دیجیتال بوده است. همچنین، هواوی با انتشار پیامی تمامی کارمندان خود را سرزنش کرد و گفت که کمپانی باید در مدیریت تهیه‌کنندگان و شرکا سختگیرانه رفتار کند و این رویداد خدشه‌هایی را به فرایندها و مدیریت هواوی وارد کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. آفرین بهش به این میگن میسولیت و مدیریت

  2. چینیا چقدر بی ظرفیتن یکم از مسئولین ایران یاد بگیرین

  3. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  4. عجب اقتدار و مسولیت پذیری خوبی

  5. کاش منم کارمند اونجا بودم