تبلت انعطاف پذیر شیائومی

ویدیویی از تبلت انعطاف پذیر شیائومی در دنیای واقعی منتشر شد

تبلت انعطاف پذیر شیائومی در یک ویدیوی زنده نمایش داده شد. کاربران می‌توانند لبه‌های تبلت Xiaomi را خم کرده و از آن همانند یک تلفن هوشمند کوچکتر استفاده کنند.

توسعه محصولات مجهز به نمایشگر منعطف، به هدف اصلی بسیاری از سازندگان مطرح تبدیل شده و همه در تلاش هستند تا در این رقابت، اولین گوشی یا تبلت منعطف را زودتر از رقبا روانه بازار کنند. پیش‌تر سامسونگ، هواوی و موتورولا رسما از توسعه چنین محصولاتی خبر داده‌اند. جدیدا نیز ویدیویی منتسب به تبلت انعطاف پذیر شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی چینی هم برنامه‌های بسیاری برای آینده دارد.

در این ویدیو، نمایشگری بزرگ را می‌بینیم که دومرتبه از طرفین خم شده و در نهایت، نمایشگری کوچک‌تر پیش روی کاربران قرار می‌گیرد که از آن می‌توان به عنوان یک موبایل استفاده کرد. ایوان بلس، منبع منتشرکننده این ویدیو بوده و آن را با تردید در اختیار کاربران قرار داده است. انتشار چنین ویدیوهایی توسط ایوان بلس چندان معمول نیست؛ به همین جهت، سخت است که دلیل اصلی او برای انتشار ویدیو را حدس بزنیم. همچنین بلس به نقل از منابع خود می‌گوید این تبلت توسط شیائومی ساخته شده است.

مورد جالب در این ویدیو، پاسخگویی سریع رابط کاربری به دستورات کاربر یا خم شدن لبه‌های نمایشگر است؛ برای درک بهتر کافی‌ست هنگام خم شدن صفحه به نوار وضعیت در بالا نگاه کنید. لازم به ذکر است که با خم کردن صفحه، پنل در پشت دستگاه قرار می‌‌گیرد که با فناوری موجود، رویکردی بهتر در مقایسه با سایر محصولات مشابه است. اما آیا شیائومی می‌تواند با این محصول جدید، به یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های محصولات منعطف تبدیل شود؟

ویدیوی تبلت انعطاف پذیر شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طرح مفهومیه و صددرصد تولید انبوه نمیتونه بکنه

  2. شیاومی یواشکی چقدر خفن شده

  3. این واقعیه؟؟؟؟