ظرفیت باتری گلکسی S10

اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری گلکسی S10 لو رفت

اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری گلکسی S10 از طریق منبعی مطمئن لو رفت. ما همچنین حالا از ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش دو گوشی گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 لایت نیز مطلع هستیم.

از آنجایی که هواوی به عنوان رقیب اصلی سامسونگ، همواره ظرفیت باتری پرچمداران جدید خود را افزایش می‌دهد، کره‌ای‌ها نیز رویکردی مشابه را در پیش گرفته و با از راه رسیدن محصولات جدید، در حال به‌کارگیری باتری‌های قوی‌تر هستند. ساعاتی پیش، از تجیهز Galaxy S10 Lite به یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی خبر دادیم؛ حالا Ice Universe در یک توییت جدید، اطلاعات کاملی در مورد اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری گلکسی S10 و دیگر محصولات این خانواده را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بر این اساس، نسخه استاندارد گلکسی اس 10 به صفحه نمایشی 6.1 اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این در حالی‌ست که نسل قبلی با صفحه نمایش 5.8 اینچی و باتری 3 هزار میلی‌آمپری به فروش می‌رسد. در سوی دیگر، گلکسی اس 10 پلاس همانند گلکسی نوت 9 و هواوی میت 20، از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری (500 میلی‌آمپر بیشتر از نسل قبلی) قدرت خواهد گرفت تا پرچمدار کره‌ای‌ها در سطحی یکسان با سایر محصولات پریمیوم باشد. این گوشی همچنین میزبان نمایشگری هم‌اندازه نوت 9 با 6.4 اینچ اندازه است؛ تصمیمی که می‌تواند ما را نسبت به ادغام دو خانواده Galaxy Note و Galaxy S مشکوک کند.

ظرفیت باتری گلکسی S10

گلکسی اس 10 لایت هم نسخه مقرون‌به‌صرفه گوشی های سامسونگ خواهد بود که با باتری 3100 میلی‌آمپری و صفحه نمایش 5.8 اینچی ساخته می‌شود.. این گوشی با بهره‌گیری از باتری بهتر، پردازنده‌ کم‌مصرف‌تر و نمایشگری با وضوح پایین‌تر در مقایسه با گلکسی اس 9، احتمالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) و پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019، از نسل جدید پرچمداران خود پرده‌برداری کند.