ال جی کیو 9

گوشی ال جی کیو 9 در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

گوشی ال جی کیو 9 که در آینده نزدیک توسط شرکت ال جی معرفی می‌شود، در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد. در این بخش قصد داریم برخی از مشخصات این اسمارت فون را بررسی کنیم.

شرکت ال جی در حال کار کردن بر روی حداقل دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های ال جی کیو 9 (LG Q9) و ال جی کیو 9 وان (LG Q9 One) است. در حالی که گوشی ال جی کیو 9 در GeekBench ظاهر شده است، مدل دیگر ال جی موفق به دریافت تاییدیه سیستم ارتباطی از سازمان Bluetooth SIG شد.

شایعاتی درباره گوشی میان‌رده ال جی کیو 9 مطرح شده است که نشان می‌دهد قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون 660 چهار هسته‌ای 14 نانومتری دریافت می‌کند، اما اطلاعات موجود در لیست GeekBench، چیپست این دستگاه را کوالکام اسنپدراگون 820 معرفی کرده است.

ال جی کیو 9

این اسمارت فون موفق به کسب 1789 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 3680 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شد. از نظر طراحی می‌توان گوشی هوشمند جدید ال جی را با گوشی ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) که در ماه آگوست سال 2018 میلادی به عنوان یک مدل بازاریابی ال جی کیو 9 در بازار عرضه شد، یکسان دانست.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید ال جی دارای صفحه نمایش ناچ 6.1 اینچ IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس یا 1080×2280 پیکسل در کنار 64 گیگابایت فضای داخلی و یک رم 4 گیگابایت است. شایعات منتشرشده نشان می‌دهد گوشی ال جی کیو 9 در بخش عقب دارای سنسور 16 مگاپیکسل و همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسل برای بخش سلفی خواهد بود.

ال جی کیو 9

این دستگاه با یک باتری غیرقابل تعویض 3550 میلی‌آمپر و قابلیت پشتیبانی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع (Quick Charge 3.0) همراه است. انتظار می‌رود گوشی جدید ال جی مجهز به سنسور اثر انگشت و تاییدیه IP58 به منظور مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین آب باشد.

از سوی دیگر گوشی ال جی کیو 9 وان با شماره مدل LM-Q927L موفق به دریافت تاییدیه سازمان Bluetooth SIG شد؛ انتظار می‌رود که این اسمارت فون مشخصات مشابه گوشی ال جی کیو 9 داشته باشد، اما این یک دستگاه اندروید وان بوده که سیستم عامل اندروید پای را ارائه می‌دهد.

یک مدل مشابه در ماه نوامبر سال 2018 میلادی موفق به دریافت تاییدیه WiFi Alliance شد. این گوشی هوشمند در اواسط ماه دسامبر به منظور دریافت تاییدیه پخش ویدیوهایی اچ دی و اچ دی آر در لیست نت فلیکس (Netflix) قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*