معرفي دوربين ضد آب MAKI ويژه تصويربرداري اکشن و ورزشي

شرکت ژاپنی MAKI که در صنعت ساخت دوربین‌ ویژه‌ی تصویربرداری‌های سریع و باکیفیت بالا فعالیت دارد، مدل GEANEE AC-01 را معرفی کرد که قرار است تا عمق 10 متری آب به تصویر برداری تمام HD بپردازد. این دوربین برای استفاده در شرایط مختلف ساخته شده و قیمت آن نیز تنها 150 دلار است!

این دوربین مقاوم که از استاندارد IPX8 پشتیبانی می‌کند، قادر است تا عمق 10 متری آب نیز به ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت ادامه دهد و بر روی زمین نیز کارایی خوبی را به‌ نمایش بگذارد. یک کیت مخصوص همراه آن عرضه می‌شود که به شما امکان می‌دهد آن را بر روی دوچرخه خود سوار کرده و به دامان کوهستان و صحرا سفر کنید. باتری این وسیله‌ی ارزشمند نیز به خوبی تعیین شده و در حالت تصویر برداری HD تا 6 ساعت دوام می‌آورد. وزن دوربین MAKI حدود 112 است.

دوربین سبک و جذاب MAKI از درگاه  USB 2.0 مینی، خروجی micro HDMI و کارت خوان حافظه micro SD نیز پشتیبانی می‌کند. یک سنسور ژیروسکوپ نیز درون آن تعبیه شده تا در هنگام چرخش خواسته یا ناخواسته دوربین، تصویر همواره ثابت باقی بماند و از لرزش تصویر کاسته شود.

سنسور استفاده شده برای عکاسی از نوع CMOS است که از رزولوشن مفید 5 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. فرمت ویدیوهای ذخیره شده، MOV بوده که تحت کدک‌های H.264/ADPCM و با سه کیفیت Full HD با 30 فریم بر ثانیه، 1280 در 720 با 60 فریم بر ثانیه و یا HD با 30 فریم بر ثانیه بر روی کارت حافظه SD دستگاه ذخیره می‌شوند. فرمت تصاویر نیز JPEG خواهد بود. در آخر باید به لنز تعبیه شده در دستگاه اشاره کرد که از زاویه عریض 120 درجه بهره مند می‌باشد.

دوربین MAKI دارای ابعاد 40 در 96 در 45.8 میلی متر بوده و قرار است با قیمت 14,800 ین معادل 150 دلار روانه بازار شود.


منبع : en.akihabaranew

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مطلب جالبی بود

    اینجا هم گجت های مختلفی رو می تونید برای دوربین هاتون پیدا کنید
    http://tinyurl.com/lq6gxrw

    مخصوصا گجتی که میشه عکس های پاناروما گرفت