هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20 پرو با رنگ های قرمز و آبی عرضه خواهد شد

گوشی هواوی میت 20 پرو با تنوع رنگ قرمز و آبی به زودی و در کشور چین عرضه خواهد شد. در این بخش قصد داریم اطلاعاتی درباره تنوع رنگ دستگاه و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

در هفته گذشته شایعاتی در رابطه با معرفی گوشی هواوی میت 20 پرو (Mate 20 Pro) با رنگ‌های قرمز و آبی منتشر شد. در ابتدا به نظر می‌رسید که این اسمارت فون جدید برای سال جدید چین در تاریخ 5 فوریه (16 بهمن) معرفی شود، اما شرکت هواوی اعلام کرد که پیش فروش این دستگاه جدید از 10 ژانویه (20 دی) آغاز خواهد شد.

هواوی میت 20 پرو

این اسمارت فون در فروشگاه آنلاین هواوی و Vmall قرار دارد و قیمت آن برای هر دو رنگ، بدون تغییر است. رنگ‌های قرمز و آبی (Comet Blue) گوشی میت 20 پرو در چین در دسترس قرار خواهد گرفت، اما انتظار داریم که رنگ‌های جدید آن برای حضور در بازارهای جهانی هم ظاهر شوند. امیدواریم شرکت هواوی برای این دستگاه جدید خود از رنگ صورتی (Cherry Pink) در کنار قرمز و آبی استفاده کند.

گوشی میت 20 پرو با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارای قیمت 5999 یوان (در حدود 875 دلار) بوده و همچنین با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت از قیمت 6799 یوان (در حدود 990 دلار) برخوردار است. این دستگاه با رم 6 گیگابایت و به رنگ خاکستری در Vmall وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایول دمش گرم کاش توی ایرانم میاومد