کاربران اینستاگرام

آمار سنی کاربران اینستاگرام چگونه است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتر خود آمار سنی کاربران اینستاگرام را با هدف افزایش آگاهی والدین از رفتار فرزندانشان در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.

اینستاگرام در بین کاربران ایرانی جزو محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی شناخته می‌شود و میلیون‌ها کاربر ایرانی از آن استفاده می‌کنند. اکنون با گسترش اینستاگرام، حتی بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز در آن حضور فعال دارند. از این رو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتر خود آمار سنی کاربران اینستاگرام را با هدف افزایش آگاهی والدین از رفتار فرزندانشان در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. در ادامه این آمار را بررسی می‌کنیم.

آمار سنی کاربران اینستاگرام

کاربران اینستاگرام

طبق آماری که محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرده است، حدود 49 درصد کاربران اینستاگرام را افراد 25 تا 34 ساله و 24 درصد را افراد 18 تا 24 ساله تشکیل می‌دهند. بنابرین نتیجه می‌گیریم حدود 73 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی حدود 18 تا 34 سال سن دارند. همچنین سهم کودکان و نوجوانان از استفاده‌کنندگان اینستاگرام حدود 2 درصد است.

وزیر ارتباطات در ادمه افزود در حال حاضر حدود 1.5 میلیون کودک و نوجوان در زیست‌بوم کودک و اینترنت عضویت دارند، اما تا شرایط مناسب برای کودکان فاصله زیادی وجود دارد؛ چرا که باید قبول کنیم به دلایل مختلفی شبکه های اجتماعی برای کودکان مناسب نیست و باید زیست‌بوم خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. به همین دلیل آگاهی والدین از رفتار فرزندانشان در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام باید افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 13تا 17 سال
    ینی چی
    باید 24 سالگی گوشی دستشون بگیرن