دستیار گوگل

دستیار گوگل به زودی به یک میلیارد دستگاه در سراسر جهان می‌آید

شرکت گوگل در جریان نمایشگاه CES 2019 آماری از رشد چشمگیر دستیار صوتی خود اعلام کرد. گفته می‌شود دستیار گوگل (Google Assistant) به زودی در بیش از یک میلیارد دستگاه نصب و استفاده خواهد شد.

شرکت گوگل با خبرهای جدیدی پا به نمایشگاه CES 2019 گذاشته است. یکی از این خبرها به دستیار صوتی مربوط می‌شود. این شرکت انتظار دارد دستیار گوگل (Google Assistant) تا پایان ماه جاری میلادی در یک میلیارد دستگاه در سراسر جهان مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به گوشی های اندرویدی، گوشی های آیفون، تلویزیون‌ها، هدفون‌ها، ساعت های هوشمند، بلندگوهای هوشمند، نمایشگرهای هوشمند و کلی گجت دیگر اشاره کرد.

گوگل در حالی قصد دارد به این آمار دست پیدا کند که رقیب اصلی‌‌اش در بخش دستیار صوتی یعنی الکسای آمازون فقط در 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده و استفاده می‌شود. امروز دستیار صوتی گوگل به بخش اصلی سیستم عامل اندروید تبدیل شده و در همه گوشی های هوشمند اندرویدی جدید و حتی گوشی‌هایی که از سیستم عامل سبک‌تر اندروید گو استفاده می‌کنند نیز نصب شده است.

رشد چشمگیر دستیار گوگل

گوگل همچنین اعلام کرده که دستیار صوتی این شرکت در 80 کشور و با بیش از 30 زبان مختلف در دسترس است که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و این تعداد باز هم افزایش پیدا می‌کند. بر اساس اعلام مسئولان این شرکت، تعداد کاربران فعال گوگل Assistant طی دوازده ماه گذشته چهار برابر شده است. به نظر می‌رسد در آینده خبرهای بیشتری در این باره خواهیم شنید.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ورشکست نشه شانس ائورده