ربات Bot Care سامسونگ

ربات Bot Care سامسونگ می‌تواند سلامتی شما را به صورت دائم بررسی کند

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از ربات Bot Care با قابلیت‌های مهم در زمینه سلامت رونمایی کرد. ربات Bot Care سامسونگ می‌تواند وضعیت و سطح سلامت افراد را به صورت روزانه بررسی کرده و در صورت نیاز، اخطارهای لازم را ارائه دهد.

شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی علاقه زیادی برای کار کردن در زمینه سلامت جسمانی دارند و سامسونگ را می‌توان یکی از آن‌ها معرفی کرد. شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 اقدام به معرفی روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین یک پلتفرم جدید به منظور تمرکز بر روی وضعیت سلامت افراد مختلف با نام ربات Bot Care سامسونگ، کرده است؛ این ربات به کاربران در داشتن یک شرایط جسمانی مناسب، کمک خواهد کرد.

عملکرد ربات Bot Care سامسونگ

غول تکنولوژی کره جنوبی ربات Bot Care را شبیه گوگل هوم هاب (Google Home Hub) طراحی کرده است و نمایش عملکرد آن با قرارگیری انگشتان یون لی (Yoon Lee) بر روی سنسور موجود در بخش پایین نمایشگر ربات، آغاز شد.

ربات Bot Care سامسونگ پس از بررسی اعضای حیاتی بدن، اقدام به تعیین فشار خون و ضربان قلب یون لی کرد که هر دو مورد در وضعیت پایدار قرار داشتند. گری لی (Gary Lee)، مدیر بخش هوش مصنوعی سامسونگ اظهار داشت که ربات Bot Care توانایی کنترل چرخه خواب، تماس با خدمات اورژانس و همچنین موسیقی درمانی برای مدیریت استرس را دارد، البته مدیریت مصرف دارو، دستورالعمل‌های ورزشی و نکات بهداشتی روزانه را هم باید به قابلیت‌های آن اضافه کرد.

شرکت سامسونگ از گذشته کار گسترش محصولات مرتبط با حوزه سلامت را آغاز کرده است، از جمله برنامه مخصوص برای بیماران مبتلا به آلزایمر و کم بینا و همچنین یک دستگاه که می‌تواند تنفس را برای افراد مبتلا به مشکلات ریوی، آسان‌تر کند.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سامسونگ یه دونه ای بخدا

  2. کارو بار ازمایشگاه ها رو کساد کرد