مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10

مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 سامسونگ با نام متفاوتی عرضه خواهد شد

مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 با پسوند لایت عرضه نخواهد شد. طبق گزارشات جدید، سامسونگ گلکسی اس 10 لایت در نهایت با نام گلکسی اس 10 ای (Samsung Galaxy S10 E) عرضه می‌شود.

تا امروز موضوع عرضه سه گوشی تحت خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 تقریبا قطعی شده است و فقط درباره عرضه یا عدم عرضه مدل چهارم با پشتیبانی از شبکه 5G شک و تردید وجود دارد. از این مدل‌ها، دو مورد پرچمدار بوده و به طور مستقیم جانشین‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهند بود. مدل سوم گلکسی اس 10 لایت نام داشته و با مشخصات سخت افزاری پایین‌تر اما تراشه یکسان ارائه می‌شود. پیشتر مدل‌های ارزان قیمت پرچمداران سری S تحت عنوان Mini عرضه می‌شد.

نام متفاوت مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10

تا امروز مدل سوم را با پسوند Lite می‌شناختیم، اما اخبار جدید به نام گلکسی اس 10 ای اشاره می‌کنند. این خبر را یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اعلام و مدعی شده به منظور تست محافظ‌های صفحه نمایش خود، از نزدیک با گوشی سامسونگ گلکسی S10 E کار کرده است. این تولیدکننده چینی لوازم جانبی، با تاکید بر شایعات پیشین اعلام کرد مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 فاقد اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر است.

مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10

طبق اخبار جدید باید دانسته‌های خود درباره گوشی های سری S سال 2019 را به‌روز کنیم. سه گوشی خانواده Galaxy S10 سامسونگ، گلکسی اس 10 ای، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نام داشته و به ترتیب دارای نمایشگری 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.4 اینچی هستند.

در مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 به منظور کاهش قیمت در مقایسه با دو مدل دیگر تغییراتی اعمال شده است. به عنوان نمونه نمایشگر دارای ابعاد کوچکتر آن مسطح بوده و در کناره‌هایش خبری از انحنا نیست. ماژول دوربین به کار رفته در گلکسی اس 10 ای نیز نسبت به گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس متفاوت خواهد بود. اگرچه مغز متفکر آن را نیز ضعیف‌تر از دو مدل پرچمدار تلقی می‌کردیم، اما چندی پیش سامسونگ گلکسی اس 10 Lite (گلکسی اس 10 E) با تراشه اسنپدراگون 855 در گیک بنچ رویت شد. حتی حافظه اصلی آن نیز در مقایسه با پرچمداران تفاوتی نداشته و به 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

یکی دیگر از کاستی‌های مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 عدم استفاده از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر است. در تصویر زیر، رندر سه گوشی پیش روی سری S که بر اساس جدیدترین گزارش‌ها طراحی شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

رندر گلکسی اس 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بیچاهرکم اوردن دیگه اسم

    • هر جا سخن از سامسونگ هست جارو خاک اندازها هم هستن…خخخخ
      جارو خاک انداز کی بودی تو که تو پیج سامسونگ پلاسی؟

  2. این یه پسوند اضافه شده بهش