باتری مدل 5G گلکسی اس 10

ظرفیت باتری مدل 5G گلکسی اس 10 و گوشی انعطاف پذیر سامسونگ مشخص شد

ظرفیت باتری مدل 5G گلکسی اس 10 و همچنین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ موسوم به گلکسی فولد، مشخص شد. اینطور که پیداست، شرکت سامسونگ برای دو محصول جدید خود تلاش بسیار زیادی کرده است و قصد دارد آن‌ها را به زودی معرفی کند.

گزارش‌های زیادی درباره ظرفیت باتری سری گلکسی اس 10 منتشر شده است، اما این گزارش خاص به مدل 5G و اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ دلالت دارد.

اطلاعاتی درباره باتری مدل 5G گلکسی اس 10

همانطور که مطلع هستید، شرکت سامسونگ قصد دارد یک مدل از گوشی گلکسی اس 10 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی کند که با سایر گوشی‌های سری جدید، همانند گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite)، گلکسی اس 10 (Galaxy S10) و گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10 Plus) در زمینه پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم، تفاوت دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده قبلی، سه مدل گلکسی اس 10 که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند دارای باتری‌های 3100، 3500 و 4000 میلی‌آمپر خواهند بود. به نظر می‌رسد مدل 5G گوشی گلکسی اس 10 از باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر با شماره EB-BG977ABU برخوردار است. اینطور که پیداست، این باتری با شماره‌های مختلف برای دستگاه‌هایی با بودجه‌های متفاوت همانند گلکسی ام 20 (Galaxy M20) مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعتقاد بر این است که ظرفیت باتری گلکسی ام 20 هم 5000 میلی‌آمپر خواهد بود.

تحقیقات گروه کره‌ای CGS-CIMB در ماه گذشته نشان داد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای یک باتری عظیم است. از آن جایی که این دستگاه انعطاف پذیر بوده و می‌تواند تا حدودی به دو نیمه تقسیم شود، هر قسمت دستگاه دارای باتری جداگانه‌ای بوده که به صورت تلفیقی می‌تواند قدرت 6000 میلی‌آمپر ارائه دهد و بسیاری از کارشناسان با این نظر موافق هستند. دو باتری 3100 میلی‌آمپری دستگاه انعطاف پذیر سامسونگ با شماره‌های EB-BF900 ABA و EB-BF901ABA می‌توانند در مجموع قدرت 6200 میلی‌آمپر را برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به ارمغان آورند.

مدل 5G گوشی گلکسی اس 10 در تعداد انگشت‌شماری از بازارهای جهان موجود خواهد بود. به نظر می‌رسد مشتریان ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی تنها افرادی باشند که از این دستگاه و ظرفیت باتری بالای آن استفاده می‌کنند، دلیل این موضوع را هم می‌توان عدم پشتیبانی سایر کشورها از شبکه 5G عنوان کرد. شرکت سامسونگ قصد دارد اسمارت فون انعطاف پذیر خود را در سطح جهان عرضه کند، اما قطعا قیمت بالایی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوباره این انعطاف پذیرا اومدن