رویول فلکس پای

بررسی ویدیویی رویول فلکس پای ، نخستین گوشی منعطف جهان در CES 2019

در این بخش از گجت تی وی، سراغ رویول فلکس پای (Royole FlexPai) رفته‌ایم؛ نخستین گوشی منعطف جهان که در نمایشگاه CES 2019 در مقابل بازدیدکنندگان قرار گرفت. تصور می‌کنید این محصول جدید تا چه اندازه کارآمد است؟

بعد از عرضه موبایل های ناچ استایل و گوشی هایی با نمایشگر تمام‌صفحه، ظاهرا حالا نوبت به عرضه گوشی های انعطاف پذیر رسیده است. مدت‌ها بود که گفته می‌شد سامسونگ در حال توسعه یکی از این دستگاه‌ها بوده و اولین اسمارت فون منعطف دنیا را معرفی می‌کند؛ اما استارتاپ چینی “Royole” با حضوری غافلگیرکننده، ناگهان از نخستین گوشی دنیا با این طراحی پرده برداشت. بر خلاف محصولاتی همچون Axon M در این گوشی خبری از دو نمایشگر جداگانه که با یک لولا به هم متصل شده باشند، نیست؛ در عوض، ما با یک نمایشگر واقعا بدون حاشیه روبه‌رو هستیم.

فلکس پای، یک موبایل پرچمدار با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 855 است و کاربران می‌توانند آن را با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. بخش جلویی، میزبان یک نمایشگر 7.8 اینچی اولد با وضوح 1440×1920 است و دستگاه، اندروید 9.0 پای را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. به واسطه دوربین دوگانه 16 + 20 مگاپیکسلی نیز احتمالا مشکلی در عکاسی نخواهد بود. هرچند، تست‌های کوتاه انجام‌شده بر روی دوربین این گوشی در سالن نمایشگاه، راضی‌کننده نبودند.

چینی‌ها واقعا محصولی کارآمد را تولید کرده‌اند و در هیچ مرحله‌ای از کار با آن، متوجه عملکرد نادرست یا ضعف سخت افزاری نخواهید شد. البته اگر بخواهیم نگاهی منتقدانه داشته باشیم، احتمالا پیش از هر چیز به حاشیه‌های ضخیم اطراف صفحه نمایش و رابط کاربری آن اشاره خواهیم داشت. با این حال، رویول وافعا محصولی ستودنی را طراحی کرده و موفق شده است سامسونگ را در این زمینه شکست دهد. اگر می‌خواهید با سایر مشخصه‌های این گوشی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله قبلی از نگاه نزدیک به فلکس پای را مطالعه کنید.

آیا برای فراگیر شدن گوشی هایی که به‌راحتی بتوان آنها را در خیابان تا کرد و داخل جیب قرار داد، آماده هستید؟ در ویدیوی ضمیمه‌شده، نگاهی ویدیویی به رویول فلکس پای خواهیم داشت.

بررسی ویدیویی رویول فلکس پای

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ چرا معرفی نمیکنه

  2. یکم ابتداییه ولی بازم دمشون گرم زودتر از بقیه برند ها معرفی شد