بهترین کامپیوتر معرفی شده در CES 2019

بهترین کامپیوتر معرفی شده در نمایشگاه CES 2019

یکی از محصولات شرکت لنوو٬ از دید ما بهترین کامپیوتر معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس است. اما نام این لپ تاپ چیست و چرا چنین لقبی را از آن خود کرده؟

طراحی مفهومی و فناوری در لپ تاپ‌هایی که در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند٬ چندان متفاوت و شگفت انگیز نبود تا ما نتوانیم از بین آن‌ها٬ به یک گزینه لقب بهترین کامپیوتر معرفی شده در CES 2019 را بدهیم. با این حال هفتمین نسل لنوو تینک پد ایکس 1 کربن نیز در لاس وگاس معرفی شد و ما می‌توانیم تلفیقی از طراحی زیبا و سبک با امضای طراحی IBM/Lenovo را در این محصول ببینیم. این کامپیوتر در حقیقت سبک‌تر از مک بوک ایر 2018 است که پس از معرفی٬ به خوبی می‌درخشد.

بهترین کامپیوتر معرفی شده در CES 2019

لازم به ذکر است که لپ تاپ های سری تینک پد لنوو٬ همیشه صاحب بهترین کیبورد و ترک پدها در بین لپ تاپ‌های ویندوزی بوده‌اند. تمام این‌ها را باید در کنار مشخصات فنی عالی قرار داد که لنوو در Carbon X1 خود گنجانده است. پس ما مطمئنیم که پس از عرضه٬ آن به یکی از محصولات پرفروش بازار لپ تاپ‌ها تبدیل خواهد شد.

بهترین کامپیوتر معرفی شده در CES 2019

آن چیست: یک لپ تاپ که باریک‌تر و سبک‌تر از مک بوک ایر 2018 اپل است. با این تفاوت که ترکیبی از ظاهر قدیمی و مدرن و مشخصات فنی عالی را ارائه می‌کند.

سازنده آن کیست: لنوو

چرا آن بهترین است: گنجاندن بهترین مشخصات در لپ تاپ کار چندان سختی نیست٬ اما خوب کار کردن آن شرط است. به منظور ساخت یک لپ تاپ قدرتمند که عالی است و از وزنی کمتر از 1 کیلوگرم بهره می‌برد٬ ما این لپ تاپ را بهترین می‌دانیم.

از چه زمانی عرضه می‌شود: از ماه ژوئن٬ لنوو آن را خواهد فروخت.

قیمت آن چقدر است: قیمت آن 1710 دلار تخمین زده شده است. هرچند این قیمت نهایی نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لب تاب یا کامیپوتر

  2. باز قیمتش نسبت به بقیه بهتره