آپدیت اندروید 9 پای

آپدیت اندروید 9 پای برای کاربران گلکسی نوت 9 در کشور امارات ارسال شد

شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 9 پای را برای کاربران گلکسی نوت 9 در کشور امارات ارسال کرد. در این بخش قصد داریم اطلاعاتی درباره این آپدیت در اختیار شما قرار دهیم.

اولین آپدیت اندروید 9 پای (Android 9 Pie) برای گوشی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در کشور آلمان مشاهده شد، در حقیقت فقط کاربرانی که در تست نسخه بتا شرکت کرده بودند، موفق به دریافت آپدیت شدند. به نظر می‌رسد کاربران گوشی گلکسی نوت 9 در کشور امارات که از سیستم عامل اوریو استفاده می‌کردند، موفق به دریافت آپدیت جدید سیستم عامل اندروید شدند.

آپدیت اندروید 9 پای

گزارش‌های متعدد و زیادی از کشور امارات و کسانی که از سیستم عامل اندروید اوریو استفاده می‌کردند، وجود دارد که نشان می‌دهد توانسته‌اند آپدیت اندروید 9 پای را با رابط کاربری One UI سامسونگ دریافت کنند. اینطور که پیداست، این آپدیت دارای حجم 1.6 گیگابایت و نسخه نرم افزاری N960FXXU2CSA2 است.

قطعا ارسال آپدیت برنامه‌ریزی شده بوده و به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، احتمالا آپدیت اندروید 9 پای در روزهای آینده و برای سایر دستگاه‌ها در مناطق مختلف جهان، ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باسلام
    امروز آپدیت اندروید 9 رو انجام دادم حدود 1 ساعته روی سامسونگ مونده و روشن نمیشه به نظر شما مشکل چیه ؟ لطفاً‌راهنمایی بفرمائید ..

  2. با سلام و خسته نباشید چرا هنوز آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 9 هنوز نیامده و اگر آمده چرا ما نمی توانیم دریافت کنیم

  3. امارات زود تر از هرجای دیگه س نه؟؟