شرایط فروش جیلی جی سی 6

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت در دی 1397 با قیمت جدید اعلام شد

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت (Geely GC6) در دی 1397 اعلام شد. شرکت خودروسازان بم، نماینده خودروهای جیلی در ایران، پیش فروش جیلی GC6 را با موعد تحویل 30 روزه و با قیمت جدید از دوشنبه 24 دی‌ماه آغاز کرده است.

شرکت خودروسازان بم به عنوان یکی از مجموعه‌های تولیدی گروه صنایع خودروسازی کرمان موتور، تولید و عرضه خودروهای جیلی در ایران را بر عهده دارد. این شرکت به تازگی شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت (Geely GC6) را اعلام کرده است. جیلی GC6 اکسلنت با پیش پرداخت 80 میلیون تومان، تسهیات 45 میلیون تومان و با موعد تحویل 30 روزه از 24 تا 30 دی‌ماه 1397 به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین بر اساس این بخشنامه، قیمت جیلی GC6 اکسلنت افزایش پیدا کرده و به 125 میلیون تومان رسیده است. در جدول زیر می‌توانید جزئیات شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت را مشاهده کنید:

توضیحات:

1.‌ سند خودرو تا پایان بازپرداخت تسهیلات در رهن شرکت خودروسازان بم بوده و سند فاکتور فروش خودروها تا پایان تسویه‌حساب نزد شرکت خودروسازان بم خواهد ماند. خریدار موظف است طی تنظیم یک وکالتنامه رسمی در دفترخانه اسناد رسمی حق هرگونه اقدام قانونی را در صورت عدم ایفای تعهدات خود، به شرکت واگذار کند.

2. خودروها با بیمه بدنه تا پایان دوره تسهیلات بوده و پرداخت هزینه آن بر عهده مشتریان است.

3. کلیه هزینه‌ها، مالیات‌های تکلیفی، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن‌ها را بر عهده خریدار و مصرف‌کننده گذاشته است، بر اساس تعرفه‌های سال 1397 محاسبه شده است. در صورت هرگونه تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان صدور دعوتنامه و یا تحویل خودرو، مابه‌التفاوت آن برعهده خریدار است و باید آن‌ها را پرداخت کند.

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت

نام خودروجیلی جی سی 6 اکسلنت
زمان ثبت نام
24 تا 30 دی 97
نوع فروشقطعی
قیمت مصوب125 میلیون تومان
مبلغ پیش پرداخت (همزمان با ثبت‌نام)80 میلیون تومان
موعد تحویل30 روزه
وضعیت سنددر رهن
مدل1397
سود انصراف و سود مشارکت
سود تاخیر در تحویل2.5 درصد ماهیانه
مبلغ تسهیلات45 میلیون تومان
تعداد چک4 فقره
فواصل چک‌ها3 ماه
مبلغ چک‌ها12 میلیون و 850 هزار تومان
مبلغ اولین چک بازپرداخت تسهیلات15 فروردین 1398
تاریخ آخرین چک بازپرداخت تسهیلات15 دی 1398

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ اسم باحالی جیلی جیگلی

  2. روز به روز گرون تر میشه چ اینده ای در باره خودرو ساز ها هست