دوربین اوپو زوم 10 برابری

نسل جدید دوربین اوپو با زوم 10 برابری اپتیکال فردا معرفی می‌شود

فردا 26 دی ٬97 نسل جدید دوربین اوپو با زوم 10 برابری اپتیکال مخصوص گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد. این درحالیست که هنوز نسل اول این دوربین (با زوم 5 برابری) نیز هنوز به بازار راه پیدا نکرده است.

دو سال پیش٬ اوپو در نمایشگاه MWC 2017 حضور یافت٬ اما عملا از یک گوشی هوشمند پرده برداری نکرد. در عوض٬ این شرکت نخستین دوربین دوگانه موبایلی با زوم 5 برابری در جهان را معرفی کرد. حالا این شرکت قصد دارد گام فراتری را بگذارد و دعوتنامه‌هایی مرتبط با رونمایی از یک دوربین موبایلی با قابلیت ارائه زوم 10 برابری اپتیکال را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. این رویداد که در آن دوربین اوپو رونمایی خواهد شد٬ قرار است فردا 16 ژانویه (26 دی ماه) در پکن٬ چین برگزار شود.

نسل فعلی دوربین موبایلی اوپو که به زوم 5 برابری مجهز است٬ از یک لنز 5P به همراه منشور 50 درجه‌ای که نور را به صورت عمودی به سنسور دوربین می‌رساند٬ بهره می‌برد. واحد OIS (تثبیت کننده اپتیکال عکس) نیز در آن جای گرفته است٬ پس حتی زمانی که از زوم خارج شود نیز این دوربین٬ عملکرد خوبی را ارائه می‌کند.

جزئیاتی از نسل جدید دوربین اوپو در دست نیست

منابع چینی می‌گویند که اطلاعات کمتری از نسل جدید دوربین موبایلی اوپو در دست است٬ اما اگر آن آماده‌ی عرضه به بازار گوشی‌های هوشمند است٬ ما فردا می‌توانیم اطلاعات بیشتری از آن را کسب کنیم. از آنجایی که ما هنوز گوشی‌هایی با زوم 5 برابری را در بازار ندیده‌ایم٬ به احتمال زیاد معرفی سنسور جدید دوربین شرکت اوپو بر روی یک دیوایس مفهومی انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه گیف اگه میشه ازش بذارید ببینم کیفیت چطوره

  2. هرچی تکنولوژیه جدیدا چینی ها دارن کیلید میزنن

  3. زوم ده برابرر اوففف