گلکسی اس 5 سامسونگ تاکنون 40 درصد کمتر از انتظارات سامسونگ فروش داشته است

وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرده که فروش گلکسی S5 پایین تر از انتظارات سامسونگ بوده است. در همین شرایط خبر می‌رسد که مدیر بخش موبایل سامسونگ نیز ممکن است جای خود را به مدیر کنونی بخش تلویزیون و لوازم خانگی بدهد.

گزارشی که امروز از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده، نشان می‌دهد که فروش گلکسی S5 پایین تر از انتظارات و پیشبینی های نخست این شرکت کره ای بوده است. گفته شده که در سه ماهه نخست فروش، 12 میلیون عدد از گلکسی S5 به فروش رفته که حدود 4 میلیون کمتر از نسل قبلی و حدود 40 درصد پایین تر از انتظارات سامسونگ می‌باشد.

بر اساس این گزارش، فروش در چین تا 50 درصد کاهش داشته و بزرگ‌ترین بازار فروشی که S5 در آن رشد داشته، ایالات متحده آمریکاست. آمریکا بزرگ‌ترین بازار فروش اسمارت فون های سامسونگ به شمار می‌رود.

ظاهرا سامسونگ برآورد زیادی از فروش گلکسی S5 داشته و چنین اتفاقی سبب افزایش هزینه تبلیغات برای فروش محصولات باقی مانده در انبار نیز شده است. سامسونگ در ماه گذشته و پس از ارائه آمار ناامیدکننده مالی، قول “تغییراتی بنیادین” را در بخش اسمارت فون هایش داده بود.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از منابع مطلع خبر داده که سامسونگ قصد دارد تغییراتی را در بخش مدیریتی موبایل خود اعمال کند. بر این اساس احتمالا جی‌کی شین، رییس فعلی این بخش جای خود را به مدیر بخش تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ خواهد داد. در عین حال گفته شده که این جایگزینی فعلا رخ نمی‌دهد و به عنوان آخرین قدم در نظر گرفته می‌شود.

بخش تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ جزء موفق‌ترین بخش‌های سامسونگ محسوب می‌شود و حضور رییس آن در بخش موبایل ممکن است بتواند در حرکت و استراتژی جدید سامسونگ تأثیر بسزایی داشته باشد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*