رندرهای آیفون 2019

رندرهای آیفون 2019 اپل٬ دوربین‌های افقی پشتی را نشان می‌دهند

رندرهای آیفون 2019 اپل توسط افشاگران، منتشر شد. این رندرها خبر از دوربین سه گانه افقی در پشت گوشی می‌دهند که یک فلاش گرد به دور یکی از لنزها پیچیده است.

گوشی های آیفون سری 2019 هنوز در مرحله‌ی آزمایش اعتبار مهندسی قرار دارند. این بدان معناست که هنوز گوشی‌های جدید اپل شکل و ظاهر نهایی برای عرضه در بازار پیدا نکرده‌اند. و درست یک هفته پس از آن که یک طراح٬ از ظاهر آیفون‌های آینده پرده برداشته بود٬ رندرهای آیفون 2019 اپل توسط دو فرد دیگر به انتشار رسیده‌اند که به نظر مربوط به نمونه‌های اولیه‌ی این گوشی‌ها است.

رندرهای آیفون 2019

با توجه به پیش‌بینی‌های گذشته،‌ این مدل خاص به طور قابل توجهی ناچ کوچکتری را نسبت به نسل پیشین خود ارائه می‌کند. این به خاطر حضور اسپیکر رو گوشی به جای ناچ، در زیر صفحه‌ی اصلی به دست آمده است. این دیوایس همچنین به حاشیه‌های نازک‌تری برای صفحه نمایش خود مجهز است، گرچه این تفاوت به سختی قابل تشخیص است.

رندرهای آیفون 2019

دیگر تفاوت‌های قابل ذکر در طراحی را می‌توان زمانی که گوشی را برعکس در دست می‌گیریم،‌ مشاهده کرد. به جای دوربین‌های ناخوشایندی که در مدل‌های به بیرون درز پیدا کرده‌ی پیشین دیده بودیم،‌ رندرهای آیفون 2019 اپل از حضور ماژول دوربین افقی در پشت این گوشی خبر می‌دهند. این درحالیست که دوربین‌های آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس در سمت چپ قاب پشتی جای گرفته‌اند، جایگری این دوربین‌ها در آیفون بعدی شبیه به ال جی وی 40 تینکیو بوده و در وسط قاب قرار خواهند گرفت. البته به نظر می‌رسد این دوربین می‌تواند سه گانه باشد که یک فلاش گرد ال ای دی نیز به دور یکی از لنزها پیچیده است.

ما در حال حاضر می‌توانیم فقط بگوییم که این دیوایس در دست توسعه است و احتمال دارد این رندرها، ظاهر مدل نهایی آیفون جدید را به ما نشان ندهند. گفته می‌شود اپل قصد دارد از یک درگاه USB-C به جای یک کانکتور لایتنینگ همیشگی استفاده کند. اپل می‌خواهد این خانواده را در دو مدل XI و XI Max عرضه کند. این رندرها ظاهرا مربوط به مدل معمولی XI است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*