اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شیائومی

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شیائومی در یک ویدیو نمایش داده شد

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شیائومی توسط مدیرعامل این شرکت در یک ویدیو نمایش داده شد. این حسگر جدید با سرعت و دقت بالاتر می‌تواند قدرت‌بخش بسیاری از گوشی های آینده باشد.

شاید شیائومی را عموما با عرضه محصولات ارزان و قیمت‌گذاری تهاجمی گوشی ها در بازار بشناسید، ولی حالا این شرکت چینی با نوآوری و توسعه فناوری های جدید به جنگ سایرین رفته است. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شیائومی که می‌توان آن را نسل بعدی این حسگرها در نظر گرفت، اخیرا در یک ویدیوی کوتاه، توسط مدیر ارشد اجرایی شرکت نشان داده شده است.

در ویدیویی که لین بین (Lin Bin) از طریق شبکه اجتماعی ویبو در اختیار همگان قرار داده است، نمونه اولیه از تلفن هوشمندی را می‌بینیم که نسل بعدی حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه بهره برده و به کاربران اجازه می‌دهد با یک ضربه به صفحه، الگوی انگشت خود را در دستگاه ذخیره کنند. برای باز کردن قفل دستگاه هم می‌توانید تقریبا هر جایی از صفحه را لمس کنید.

به گفته لین بین، اندازه فضا برای باز کردن قفل صفحه، 50 در 25 میلی‌متر است که در مقایسه با حسگرهای زیر صفحه موجود، 5 بار بزرگتر است. اندازه این سنسور جدید همچنین در قیاس با اسکنرهای استاندارد تعبیه‌شده در بخش پشتی گوشی های شیائومی، 15 برابر بیشتر شده است. خوشبختانه، این فناوری علاوه بر ارائه فضایی بزرگ، سریع و ایمن نیز هست. ما حتی در بخشی از ویدیو، فردی را می‌بینیم که بدون مشاهده صفحه هم می‌تواند قفل دستگاه را باز کند. اگرچه به‌نظر تکنولوژی شیائومی روی گوشی Mi 8 آزمایش شده است، ولی شیائومی می‌گوید از آن در بسیاری از دستگاه‌های آینده خود استفاده خواهد کرد. در ادامه می‌توانید عملکرد این اسکنر را در دنیای واقعی مشاهده کنید.

ویدیوی عملکرد اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینم مثل سامسونگ بدون محافظ صفحه س؟؟