مدل منعطف گوشی موتورولا ریزر

مدل منعطف گوشی موتورولا ریزر با قیمتی بالا عرضه می‌شود

مطابق با جدیدترین گزارش‌ها، مدل منعطف گوشی موتورولا ریزر در حال توسعه بوده و قرار است با قیمتی بالا در اختیار کاربران قرار بگیرد. اما آیا لنوو در احیای Motorola Razr موفق خواهد بود؟

زمانی بود که موتورولا ریزر به عنوان مثالی عالی از طراحی گوشی های موبایل در نظر گرفته می‌شد و سازندگان موفقیت‌های بسیاری را همراه با آن به دست آوردند. موتورولا طی سال‌های اخیر بارها تلاش کرد تا این برند را احیا کند، ولی از آنجایی که صنعت به‌سرعت در حال عبور از توسعه موبایل های تاشو بود، آمریکایی‌ها در این کار موفق نبودند. هرچند، از آنجایی که آینده تلفن های هوشمند در طراحی و عرضه گوشی های انعطاف پذیر گره خورده است، موتورولا و کمپانی مادر آن یعنی لنوو، به دنبال راهی برای احیای Razr به عنوان یک موبایل منعطف گران‌قیمت هستند.

قیمت مدل منعطف گوشی موتورولا ریزر

نسل اول گوشی های انعطاف پذیر قرار است از امسال روانه بازار شوند و این محصولات احتمالا قیمتی بالاتر از سایر گوشی های موجود در بازار خواهند داشت. همچنین با پیشرفت تکنولوژی،  چند سال طول خواهد کشید تا قیمت موبایل های منعطف کاهش پیدا کند. به عنوان نمونه، محصول منعطف سامسونگ که احتمالا تا چند ماه آینده روانه بازار می‌شود، 1500 دلار قیمت خواهد داشت. در همین حال، وال استریت ژورنال در گزارشی تازه مدعی عرضه موتورولا Razr با طراحی منعطف و برچسب قیمت 1500 دلاری شده است.

اما این گزارش یک بخش جذاب دارد: مدل منعطف گوشی موتورولا ریزر تا ماه آینده میلادی عرضه می‌شود. WSJ می‌گوید این اسمارت فون به صورت انحصاری توسط ورایزن ارائه می‌شود و عرضه آن تنها به بازار کشور آمریکا محدود خواهد بود. از آنجایی که دستگاه مراحل تست را پشت سر می‌گذارد، هنوز هیچ اطلاعاتی از طراحی، ابعاد، مشخصات و ویژگی‌های آن در دست نیست.

ظاهرا لنوو می‌خواهد 200 هزار گوشی را تولید و روانه بازار کند؛ اما باید دید که آیا شرکت می‌تواند این تعداد دستگاه را در قیمت در نظر گرفته‌شده عرضه کند یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این اخه چجوری این همه پول بابتش میگیرن