نسخه 5G شیائومی می میکس 3

نسخه 5G شیائومی می میکس 3 به زودی معرفی خواهد شد

شیائومی درحال تدارک مراسمی برای معرفی نسخه 5G می میکس 3 تا قبل از شروع نمایشگاه‌ MWC 2019 است. انتظار می‌رود که نسخه 5G می میکس 3 دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و قیمتی بالاتر از نسخه کنونی داشته باشد.

Mi Mix 3 با وجود اینکه دارای پردازنده اسنپدراگون 845 است اما برای رقابت با دیگر گوشی های پرچمدار نیاز به داشتن بهترین‌های بازار موبایل را دارد که متاسفانه با غافلگیری کوالکام روبرو شده است. این غافلگیری باعث شده تا شاهد حضور نسخه 5G می میکس 3 باشیم.

اسنپدراگون 845 یکی از قوی‌ترین پردازنده های موجود در بازار موبایل است اما با معرفی کوالکام از نسخه جدید این پردازنده با نام اسنپدراگون 855 و پشتیبانی این پردازنده از نسل 5G برای شیائومی دردسر درست کرده بود، اما شیائومی چند روز بعد از معرفی اسنپدراگون 855 طی مراسمی در چین، نسخه 5 جی می میکس 3 را به صورت پیش‌نمایش معرفی نمود.

حال با توجه به توییت‌های اخیر که توسط یکی از افشا‌کننده‌ها منتشر و به سرعت حذف شد، باید منتظر یک مراسم رونمایی از شیائومی برای عرضه جهانی نسخه جدید Mi Mix 3 با پردازنده اسنپدارگون 855 باشیم. تاریخ این مراسم 5 اسفندماه یا 24 فوریه، دقیقا یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC سال 2019 در شهر بارسلونا است.

شیائومی می میکس 3

شیائومی از نظر زمان‌بندی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده زیرا با وجود یک روز فاصله تا نمایشگاه MWC، فرصت خوبی برای مشغول کردن تمامی سایت‌های خبری و خبرنگار‌ها را با نسخه جدید می میکس 3 دارد و می‌تواند حداقل یک روز تیتر اول سایت‌ها باشد.

فراموش نکنید شیائومی مراسم رونمایی را تنها به یک محصول اختصاص نمی‌دهد و احتمال می‌رود شاهد حضور Mi 9 نیز در این مراسم باشیم؛ نکته مهم‌تر این است که شاید دلیل حذف شدن توییت به همین خاطر باشد تا قبل از روز مراسم خبری از Mi 9 به بیرون درز نکند.

زمان زیادی از معرفی می میکس 3 نمی‌گذرد با این حال کمتر از یک ماه دیگر باید شاهد حضور نسخه جدید این گوشی باشیم. به نظر شما قیمت نسخه 5G می میکس 3 چه قدر خواهد بود و چه قدر اختلاف قیمت با نسخه پایه خود خواهد داشت؟