مشخصات فنی لنوو ای 5 اس

عکس و مشخصات فنی لنوو ای 5 اس به بیرون درز کرد

عکس و مشخصات فنی لنوو ای 5 اس (Lenovo A5s) پیش از معرفی رسمی، به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای معرفی یک موبایل ارزان‌قیمت و البته توانمند دیگر آماده کنند.

تابستان امسال، لنوو گوشی A5 را در بازار چین عرضه کرد و این تلفن هوشمند از اکتبر 2018 نیز در بازار هند به فروش رسید. لنوو A5 در واقع یک موبایل اقتصادی با قیمت پایه 599 یوان (88 دلار) بود. حالا اطلاعاتی دست‌اول توسط 91Mobiles منتشر شده است که نشان می‌دهد چینی‌ها در حال توسعه موبایلی جدید به نام A5s هستند. علاوه بر این، حالا ما اطلاعاتی جالب از مشخصات فنی لنوو ای 5 اس داریم.

مشخصات فنی لنوو ای 5 اس

مطابق با اطلاعات منتشرشده، لنوو از صفحه نمایشی کشیده و 18:9 در گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد. اندازه دقیق نمایشگر هنوز مشخص نیست، ولی وضوح صفحه برابر 720×1440 خواهد بود. دستگاه از تراشه هلیو A22 در کنار 2 گیگابایت قدرت خواهد گرفت و اندروید 9.0 به عنوان سیستم نرم افزاری پیش روی کاربران خواهد بود. اگر عکس منتشرشده واقعی باشد، شکل ظاهری این تلفن هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی آن نخواهد داشت. 91Mobiles اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون را فاش نکرده است، ولی ما حدس می‌زنیم که بتوان دستگاه را با 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کرد. در صورت معرفی، A5s را می‌توان از اولین گوشی هایی در نظر گرفت که در سال 2019 عرضه می‌شود.