سامسونگ گلکسی A60

سامسونگ گلکسی A60 با حفره‌ای روی نمایشگر در راه است

بر اساس ادعای یک افشاگر قابل اعتماد، سامسونگ گلکسی A60 نام یکی از محصولات جدید کمپانی کره‌ای است که در ماه آوریل از راه خواهد رسید. او نام دیگر این گوشی میان رده را، گلکسی A8s لایت عنوان کرده است.

اخیرا یک گزارش فاش ساخت که سامسونگ، در حال تولید 9 مدل جدید از سری گلکسی A است. پیش‌تر با 4 مدل از آن‌ها در فضای مجازی آشنا شده بودیم؛ اما حالا باید سامسونگ گلکسی A60 را نیز به عنوان مدل پنجم به این جمع اضافه کنیم.

سامسونگ گلکسی A60

ظاهرا این محصول از لحاظ مشخصات سخت افزاری، جایگاهی بالاتر از گلکسی A50 و پایین‌تر از گلکسی A70 خواهد داشت که با این اوصاف، احتمال تجهیز آن به تراشه اگزینوس 9610 دور از ذهن نیست. این یعنی قدرت آن تقریبا برابر با گوشی هایی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرند، از جمله مدل 2019 گلکسی A9 و نوکیا 7 پلاس.

احتمال تجهیز سامسونگ گلکسی A60 به دوربین سلفی درون صفحه‌ای

اما اینکه نام دیگرِ دستگاه «گلکسی A8s لایت» عنوان شده است را می‌توان نشانه‌ای از قصد سامسونگ، برای استفاده از پنل Infinity-O در آن قلمداد کرد.

در یادداشتی مرتبط، افشاگر دیگری با نام کاربری Ice Universe به تازگی توییت زد که گوشی های جدید سری گلکسی A، منحصرا توسط تیمی از مهندسان «سامسونگ چین» طراحی خواهند شد. بنابراین انتظار می‌رود ظاهری مشابه پنل پشتی گلکسی ای 7 2018 را، از این پس در محصولات بیشتری ببینیم.

قیمت این گوشی میان رده سامسونگ همچنان یک راز باقی مانده؛ اما ظاهرا کمپانی کره‌ای، عرضه گلکسی ای 60 را در اوایل بهار پیش‌رو زمان‌بندی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگ ساامسونگ خریدن به آرزوها پیوست

  2. خب خبر جدیدی نیست ک